Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Hotelierii europeni mizeaza pe revenirea in totalitate a pietei

Hotelierii europeni mizeaza pe revenirea in totalitate a pietei

Industria hoteliera din intreaga Europa se afla pe directia revenirii, cu piete mature, capitale europene cheie si lanturi hoteliere puternice care inregistreaza  venituri mari. Previziunile pentru anul 2011 sunt pentru dezvoltarea continua, alimentata de cresterea gradului de ocupare al camerelor si preturi medii mai bune.

Create_expense_invoice

“Cele mai multe tari, in acest moment, se afla la inceputul unor noi tendinte in sectorul hotelier, cu crestere a cererii si a preturilor medii”, a afirmat directorul de dezvoltare al MKG Hospitality, Vanguelis Panayotis. “Revenirea economica in Europa se desfasoara conform estimarilor, datorita unei reveniri a industriei exporturilor determinata de cresterea globala si comertului din pietele emergente. Foarte important este faptul ca aceasta crestere este sustinuta”, a mai adaugat Panayotis.

HiltonHotels

Ameliorarea situatiei gradului de ocupare al hotelurilor a inceput in prima parte a anului 2010 si a fost determinata si de o revenire a preturilor pe camera, astfel venitul pe camera disponibila a ajuns aproape la nivelul de dinainte de criza. Potrivit datelor de piata ale MKG Hospitality, HotelCompSet, pietele care au inregistrat cele mai bune rezultate sunt cele care au fost cele mai afectate de criza. Marea Britanie a inregistrat unul din cele mai bune rezultate, cu o crestere a venitului pe camera disponibila de 10,4% in 2009. Ţarile Benelux, de asemenea, au inregistrat o crestere de 9%, urmate de Germania cu 8%. Venitul pe camera disponibila in Spania si Franta a crescut cu peste 6%, in timp ce cresterile din Sacndinavia, Europa Centrala si de Sud au fost mai putin semnificative.

Hotel Novotel London Paddington 1

Capitalele europene au fost principalii performeri in 2010, inregistrand cresteri ale tursimului de business si de timp liber, activitatile MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) si crestere a cererii locale. Paris, Londra si Amsterdam au fost vedetele in 2010, inregistrand cresteri ale veniturilor pe camera disponibila, in ordine, de 11,5%, 15,6% respectiv 18,1%. Hotelurile de top au beneficiat cel mai mult de schimbarile economice, dar si de revenirea calatoriilor de afaceri internationale. in cele mai multe piete, acest segment a inregistrat cel mai mare grad de ocupare.

Sursa: traveldailynews.com


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok