Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Sondaj: Ce vor hotelierii de la oaspetii lor?

Sondaj: Ce vor hotelierii de la oaspetii lor?

Un sondaj de opinie realizat recent in randul hotelierilor, de catre serviciul de rezervari hoteliere online, hotel.info (realizat cu participarea hotelurilor sale partenere germane si europene), indica faptul ca hotelierii considera cinstea ca fiind cea mai importanta calitate a oaspetilor. La sondaj au participat peste 700 de hotelieri care au avut ocazia sa evalueze calitatile oaspetilor pe care le considera ei ca fiind cele mai importante.

hotel_info

Prin urmare, hotelierii pun cea mai mare valoare pe oaspetii hotelieri care isi platesc factura si care nu sustrag obiecte din hotel. Aproximativ 100% din participantii la sondaj din domeniul hotelier au votat aici cu "foarte important" sau "important".

Cu un procentaj de peste 95%, pe locul al doilea se situeaza increderea; de exemplu, pentru hotelieri este foarte important sa nu se faca anulari in ultimul moment sau sa se respecte perioadele de check-in si check-out, din partea oaspetelui hotelier. Cea de-a treia calitate a oaspetilor ca importanta in ochii hotelierilor o reprezinta amabilitatea oaspetelui fata de propriul personal. Peste opt din zece manageri de hotel sunt de aceeasi parere, conform sondajului.

CheckIn

Pe de cealalta parte, in sondaj, li se acorda mai putina importanta calitatilor precum curatenia si generozitatea, care in mod normal sunt considerate ca fiind deosebit de importante de toata lumea. in timp ce 80% dintre hotelieri considera curatenia ca fiind "foarte importanta" si "importanta" si spera astfel la o camera predata in stare curata, asteptarile in privinta generozitatii oaspetelui nu sunt asa de mari. Numai aproximativ pentru fiecare al cincilea hotelier este important bacsisul.

hotel.info este un serviciu gratuit de rezervare hoteliera cu peste 210.000 hoteluri in intreaga lume, care a fost infiintat in 2001. Hotel.info a realizat acest sondaj in randul hotelierilor sai germani si europeni in cadrul newsletter-ului sau pentru hoteluri. Hotelierii au evaluat calitatile oaspetelui mentionate mai sus cu calificativele: "foarte important", "important", "neutru", "mai putin important" si "neimportant".


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok