Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Rezultatele inregistrate de grupul Alexandrion in 2010

Rezultatele inregistrate de grupul Alexandrion in 2010



in 2010, Alexandrion Grup Romania, producator de bauturi alcoolice din Romania, a inregistrat vanzari brute in valoare de 265 milioane RON, raportand o crestere de 2 milioane de RON fata de 2009. De-a lungul anului trecut mai mult decat provocator din punct de vedere economic, vanzarile au crescut pentru branduri precum: Cava D’Oro, Kreskova sau Alexander. in ciuda scaderii severe a pietei de brandy, cu peste 20%, Cava D’Oro si-a crescut vanzarile cu aproximativ 3%, depasind 10 milioane de sticle in 2010.

Alexandrion3

“in timp ce 2010 a adus o scadere de 17% pe piata totala a bauturilor alcoolice din Romania, vanzarile Alexandrion Grup Romania au scazut doar cu 3% in volum. Pentru noi, a fost un an foarte bun; a fost un an in care am inotat impotriva curentului È™i asta ne-a consumat resurse si energie, totul avand ca finalitate atingerea unor cote de piata maxime istorice in cel mai greu an din trecutul recent. Compania si-a consolidat pozitia de lider al pietei, atat datorita activitatilor de BTL, a campaniilor de TV si a celor pe Internet, cat È™i datorita eforturilor intregii echipe”, a declarat  Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup Romania.

Alexandrion2

Analizand portofoliul Alexandrion, Gyuri Eperjessy a concluzionat ca“Daca piata ramane aceeasi si in 2011, estimam o crestere a veniturilor noastre cu minimum 5-6%. Un factor important in atingerea acestui obiectiv este implicarea Guvernului prin luari de masuri drastice impotriva pietei negre, pe care o evaluam la 25% pentru brandy si la 30% pentru vodka.”


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok