Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Rezultatele pe 2010 si previziuni pentru 2011, de la Howard Johnson Bucuresti

Rezultatele pe 2010 ale Howard Johnson Grand Plaza

Desi 2010 a fost un an solicitant pentru industria hoteliera din Romania, Hotelul Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti raporteaza o cifra de afaceri de aproximativ 8 milioane de Euro, pentru 2010, “un rezultat bun in conditiile actuale de piata, similar cu cel din anul 2009”, se arata in bilantul hotelului pentru anul trecut. Reprezentantii hotelului sunt optimisti in ceea ce priveste evolutia industriei in 2011, in special in a doua parte a anului.

complex Howard Johnson

“in 2010 eforturile noastre s-au concentrat in directia dezvoltarii de solutii personalizate pentru o mai buna acoperire a nevoilor manifestate de clientii nostri. De asemenea, am incercat sa ridicam constant nivelul serviciilor oferite, fiind mai exigenti cu noi insine si in acelasi timp mai aproape de clienti, mai atenti la cerintele lor si mai flexibili in procesul de ofertare”, se arata in comunicatul de presa.

in ceea ce priveste gradul de ocupare al hotelului acesta a crescut usor, ajungand la o medie de 55%, “in conditiile unor tarife moderate, dictate in principal de limitarile severe ale bugetelor de calatorie si a unei oferte locale bogate la nivelul spatiilor de cazare aferente segmentului de 4 si 5 stele”.

Howard frumos

Segmentul de evenimente a fost unul dintre capitolele de activitate importante la hotelul Howard Johnson, cumuland in jur de 45% din veniturile totale realizate de segmentul de restauratie (Food&Beverage). Acest segment s-a mentinut extrem de dinamic in 2010, cu venituri totale in usoara crestere (2%) fata de 2009. Explicatia, potrivit reprezentantilor hotelului, se regaseste in cresterea cu 40% a participantilor la evenimentele din cadrul hotelului, in comparatie cu 2009.

“Chiar daca bugetele per persoana s-au mentinut la cote mai scazute decat in anii 2007- 2009, incasarile totale pe segmentul F&B au crescut, fie pentru ca s-au inregistrat mai multi participanti, fie pentru ca evenimentele de tip training sau seminarii s-au desfasurat pe durata mai multor zile”, se arata in textul comunicatului.

Howard restaurant

Tot in anul 2010, reprezentantii hotelului Howard Johnson, au initiat un parteneriat cu specialisti din cadrul UNIDO (United Nations Industrial Development Organization) concretizat printr-un proiect pilot de auditare, consiliere si implementare unui program de actiuni ce vizeaza atat cresterea ponderii proceselor de productie “curata”, cu consum responsabil de resurse (Clean Production) cat si dezvoltarea sau completarea unor subcompetente ce urmaresc Ãimbunatirea, eficientizarea relatiei la nivelul angajatilor din diverse departamente cat si dintre angajati si diversi parteneri externi (clienti, furnizori etc).


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok