Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

Companii

  1. Articole

Studiu: Ce isi doresc consumatorii de la un hotel, in 2011?

Studiu: Ce isi doresc consumatorii de la un hotel in 2011?

Daca acum cateva zile publicam un studiu despre asteptarile hotelierilor de la clientii lor, astazi publicam o lista cu asteptarile clientilor de la hotelurile pe care le frecventeaza, in 2011. Compania de turism online Orbitz a publicat recent, in urma unei cercetari, o lista cu facilitatile cele mai cautate si dorite de clienti, la un hotel, facilitati care vor avea o influenta semnificativa in decizia consumatorului de a rezerva la hotelurile respective. Iata care sunt, potrivit Orbitz.com, principalele facilitati pe care un turist le are in vedere atunci cand alege un hotel.

promotional_offers_hotels

1. Oferte promotionale/reduceri: Cand vine momentul sa aleaga un hotel, consumatorii doresc sa primeasca cat mai mult pentru cat mai putini bani. Cautarile clientilor despre ofertele promotionale si discounturi - precum parcare gratuita si serviciu de transfer de la aeroport - au fost pe primele locuri in 2010, pe site-ul Orbitz.com.

hotel-discount

2. Piscina: Piscina este una dintre faciltatile cele mai cautate de clienti si va ramane si in 2011 una dintre cele mai importante atuuri pentru un hotel.

3. Facilitatile suplimentare: Exista un puternic interes din partea consumatorilor pentru hotelurile care ofera facilitati in plus, pe langa cele de baza. Numarul hotelurilor care accepta animale de casa, de exemplu, este in crestere si, surpinzator si numarul consumatorilor care cauta astfel de facilitati este in crestere. Exista de asemenea un interes puternic pentru centrele de fitness si pentru serviciile spa, pe care le ofera un hotel.


banner aprilie

Editoriale