Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Un producator de incaltaminte de lux salveaza Colosseumul

Un producator de incaltaminte de lux salveaza Colosseumul

Potrivit agentiei de presa Reuters, producatorul de incaltaminte de lux Tod’s va finanta restaurarea Colosseumului din Roma printr-o campanie de sponsorizare in valoare de 25 de milioane de euro. Aceasta campanie reprezinta ceea mai mare actiune de salvare a unui monument istoric din Italia cu finantare privata.

colosseum1

Conform declaratiilor lui Piero Meogrossi, arhitectul care se ocupa de restaurarea Colosseumului, citat de Reuters, monumentul istoric primeste anual circa 500.000 de euro de la statul italian pentru intretinerea infrastructurii, reprezentand numai 10% din suma totala necesara lucrarilor de intretinere si conservare. Lucrarile vor incepe in luna martie si vor dura 2 ani, perioada in care monumentul va continua sa primeasca vizitatori.

colosseum3

Celebrul monument, vechi de 2000 de ani, atrage anual circa 6 milioane de vizitatori. Compania producatoare de incaltaminte si genti va filma procesul de restaurare si va utiliza filmul in campaniile sale de publicitate. La fel ca si alte monumente istorice din Italia, Colosseumul a suferit o degradare continua in ultimii ani, din cauza lipsei fondurilor de intretinere si a activitatilor de reabilitare precare. Semnalul necesitatii resturarii de urgenta a monumentului a fost dat in luna mai a anului trecut, cand bucati mari din fatada s-au desprins si au cazut in plasa protectoare.


banner aprilie

Editoriale