bauturakombuchaVă prezentăm în cele ce urmează un nou interviu realizat de echipa Horeca România, cu sprijinul Comarket, în cadrul campaniei “2021 - Anul Producătorilor locali în HoReCa”. Cristian Cîrloganu, fondator Tonic-Blend Kombucha, ne povestește despre beneficiile acestei băuturi, despre cum i-a venit ideea să o producă în România, dar și despre colaborarea sa cu operatorii din canalul HoReCa...

Citeste mai mult ...

cascaval saveniComisia Europeană a aprobat cererea de înscriere a denumirii „Cașcaval de Săveni” din România în Registrul indicațiilor geografice protejate (IGP). „Cașcavalul de Săveni” este o brânză maturată produsă în regiunea Botoșani. Se caracterizează printr-o perioadă lungă de maturare (60 de zile), în urma căreia consistența sa devine onctuoasă și omogenă, iar culoarea mai pronunțată.

Citeste mai mult ...

produseatelierelemelinisVă prezentăm în cele ce urmează un nou interviu realizat de echipa Horeca România, cu sprijinul Comarket, în cadrul campaniei “2021 - Anul Producătorilor locali în HoReCa”.  Daciana Tarasi - Director la Atelierele Meliniș, ne povestește cum a început producția Melinișului, ce este acesta, ce sortimente se găsesc acum în portofoliu și cum pot fi valorificate ele în unitățile de tip HoReCa.

Citeste mai mult ...

platformaproducatorilocaliGault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent pe piața românească, lansează un proiect de susținere, promovare și centralizare de informații cheie pentru producătorii locali de alimente. Gradul de noutate în acest demers față de alte inițiative similare îl reprezintă metodologia de selecție organizată exclusiv pe recomandările celor mari apreciați bucătari din România.

Citeste mai mult ...

karpatenmeat1Din dorința de a regăsi cât mai multe produse locale în unitățile de tip HoReCa de la nivel național, publicația Horeca România a lansat la începutul acestui an campania “2021 - Anul Producătorilor Locali în HoReCa”. În contextul actual, considerăm că valorificarea produselor locale în HoReCa nu mai este un simplu trend, este o necesitate...

Citeste mai mult ...

producatorilocalihorecaDin dorința de a regăsi cât mai multe produse locale în unitățile de tip HoReCa de la nivel național, publicația Horeca România lansează campania “2021 - Anul Producătorilor Locali în HoReCa”. În contextul actual, considerăm că valorificarea produselor locale în HoReCa nu mai este un simplu trend, este o necesitate...

Citeste mai mult ...