Ospitalitate

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Turism

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Unilever Food Solutions - despre industria gastronomică

Studiul, realizat pe un eşantion de 3.500 respondenţi, din 7 ţări (SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia şi Turcia), care iau masa în oraş cel puţin o dată pe săptămână, subliniază cea mai stringentă cerinţă a consumatorilor: transparenţa informaţiilor despre mâncare. Cercetarea arată că 9 din 10 consumatori cer mai multe detalii despre mâncare atunci când iau masa în oraş, referindu-se la aspecte precum componenţa, sursa ingredientelor şi siguranţa preparatelor. Cine ar trebui însă să le ofere aceste informaţii? Majoritatea cred că operatorii de restaurante şi cantine ar trebui să aibă această responsabilitate.

Primele 3 lucruri pe care consumatorii vor să le cunoască sunt: valoarea nutriţională, provenienţa ingredientelor şi modul de preparare. Clienţii afirmă că informaţiile nutriţionale le-ar influenţa alegerile şi ar putea astfel opta pentru preparate mai sănătoase. Aproximativ două treimi din cei intervievaţi au declarat că le-ar plăcea să găsească în meniu informaţii despre conţinutul de grăsimi şi de calorii. În prezent însă, informaţiile nutriţionale dorite de consumatori par să lipsească în toate ţările participante la studiu, potrivit raportului.
Transparenţa informaţiilor despre mâncare este aşadar cea mai importantă nevoie a consumatorilor, dar şi a întregii industrii gastronomice, potrivit primei ediţii a raportului „Ce conţine mâncarea dumneavoastră?”. Peste 90% din cei intervievaţi ar dori să existe mai multă transparenţă cu privire la provenienţa produselor.
2
În plus, majoritatea persoanelor aspiră la un stil de viaţă mai sănătos, însă „puţinele informaţii existente constitutie o barieră semnificativă în calea acestei aspiraţii”. Raportul evidenţiază faptul că industriei gastronomice îi revine responsabilitatea de a oferi o rezolvare acestei situaţii. „Am realizat acest raport pentru a avea o perspectivă clară cu privire la ce gândesc şi simt oamenii atunci când servesc masa în oraş”, a declarat Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader România.
Unilever Food Solutions este divizia specializată în soluţii gastronomice a companiei Unilever şi se adresează bucătarilor din 74 de ţări, oferind ingrediente şi servicii profesionale. Portofoliul din România cuprinde
câteva dintre cele mai cunoscute branduri globale, precum Knorr, Lipton şi Hellmanns’s.

Unilever Food Solutions este în industria gastronomică încă din 1880. La nivel global, compania are 4.700 de angajaţi şi cea mai mare echipă internă de bucătari din întreaga industrie.
Odată cu lansarea acestui raport, a avut loc şi relansarea brandului Unilever Food Solutions, precum şi lansarea a trei noi servicii marca UFS: „Your guests” —Înţelegerea în profunzime a clienţilor, „Your menu” —Oferirea unor meniuri nutritive, sănătoase şi profitabile şi „Your kitchen” —Eficienţa în bucătărie şi dezvoltarea personalului.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Editoriale

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok