Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Companii

  1. Articole

10 trenduri în industria BĂUTURILOR pentru 2010

Vinurile tinere Chardonnay înlocuiesc vinurile vechi maturate în butoaie de stejar. Vinurile noi sunt mai uşor de combinat cu mâncarea. Mai multe podgorii s-au concentrat din ce în ce mai mult pe caracteristicile fructelor din vinurile Chardonnay.

Sauvignon Blanc continuă să câştige popularitate, cu Noua Zeelandă în frunte. De asemenea Africa de Sud, Chile, California şi Virginia sunt mari producătoare de Sauvignon Blanc.

Vinuri mai puţin cunoscute ca Torrontes, Bonarda, Carmenere, Albarino, Chenin Blanc sunt din ce în ce mai căutate. Aceste vinuri reprezintă alternative mai puţin scumpe, aspect important pentru consumatori.

Vânzările de şampanie sunt în scădere anul acesta, dar vânzările vinurilor spumante, cum ar fi Cava, Prosecco, Cremant, sunt în creştere. Cocktailurile noi şi inovative şi băuturile punch folosesc din ce în ce mai mult vinurile spumante, care sunt mai puţin scumpe.

Sangria vine puternic din urmă, deseori încadrându-se în vinurile speciale mai puţin scumpe de pe piaţă.

Se revine la cocktailurile originale. Cocktailurile precum mojito, margarita, sidecar sunt reînnoite cu ingredinte noi, proaspete, precum ierburi, condimente, fructe şi legume mai neobişnuite. Barurile selecte îşi creează propriile mixuri.

Noutatea este cuvântul cheie în cocktailurile din ziua de azi. Barurile crează modalităţi contemporane pentru a servi cocktailurile.

Berea creşte în popularitate. Localurile care pun accentul pe consumul de bere cresc în popularitate, demonstrând compatibilitatea dintre bere şi mâncare. Berea are rolul său şi în cocktailuri.

Revoluţia “slow food” se bucură acum de băuturi produse la nivel local. Toate cele 50 de state americane au cel puţin o podgorie şi majoritatea produc ierburi şi condimente pentru aromatizarea cocktailurilor pe baza de vodka sau rom.

Popularitatea vinurilor şi asocierea dintre mâncare şi vin este în creştere. Asocierile dintre vin şi brânză, vin şi produse cu ierburi aromatice, vin şi ciocolată sunt extrem de puternice astăzi. Publicul tânjeşte să afle cât mai multe despre combinarea mâncării cu băutura, fie că este vin, bere sau cocktailuri.


banner aprilie

Editoriale