azuganepasteurizataPovestea Azuga continuă într-o formă nouă, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție. Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată...

spumantecarassiaCrama Carastelec, prima investiție din România gândită să producă preponderent spumante și vinuri efervescente, lansează gama de spumante Carassia, produsă exclusiv prin metoda tradițională champenoise, adică prin maturare în sticlă. Noua gamă conține trei produse distincte: Carassia Blanc de Blancs Brut, Rosé Brut și Classic Extra Brut și oferă consumatorilor...

alexandriongroupAlexandrion Group, importator selectiv, anunță începutul colaborării cu casa BOTTEGA SpA prin preluarea în portofoliu a unei liste variate de produse premium: prosecco, spumante, vinuri, lichioruri, grappa, limoncino. Distribuția acestor produse se va face pe un mix de canale, în raport cu profilul de consumator al clienților Alexandrion Group - Modern Trade, Horeca, Traditional Trade.

timelessscollectionurbbUnited Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul cu cinci noi beri speciale: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa. Aceste beri se alătură portofoliului URBB de beri speciale, deja bine cunoscute românilor, precum...

rezultatenestle2016Nestlé, cea mai mare companie de nutriție din lume, a înregistrat anul trecut, în România, cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din 2008 până în prezent, aceasta fiind și cea mai mare creștere din regiune. Astfel, anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane RON, față de anul precedent, în contextul unui portofoliu...

sanatateaincepedinfarfurie2017Selgros Cash&Carry România împreună cu Chef Cezar Munteanu derulează pentru al cincilea an programul „Sănătatea începe din farfurie”, care aduce educația gastronomică în școli și contribuie la formarea unor obiceiuri de mâncat sănătoase. În perioada 28-31 martie 2017, 1100 de elevi din București participă la program și învată să cunoască alimentele și produsele naturale...

foodwise1Grupul de comunicare HELLO și-a crescut cu peste 40 de procente volumul afacerilor în 2016, odată cu dezvoltarea semnificativă a brandului Foodwise, și estimează un rulaj de 3 milioane euro pentru anul în curs. În 2017, Foodwise își va lansa propria platformă de implicare socială, în cadrul unui demers activ care vizează responsabilitatea față de resurse și încurajarea...

ginCompania Halewood Wines & Spirits, filială a celui mai mare producător independent de băuturi alcoolice și non-alcoolice din Marea Britanie, anunță lărgirea portofoliului de vinuri cu băuturi spirtoase. În acest context, compania lansează pe piața din România un nou produs - Whitley Neill Gin - un gin artizanal, super premium, inspirat de frumusețea și misterele Africii...

Cele mai citite articole

Prev Next