Ballantines Bucharest Limited Edition BottleBallantine’s face auzit sunetul Bucureștiului, împreună cu Golan, prin lansarea ediției limitate Ballantine’s Bucharest

Ballantines Bucharest Limited Edition BottleBallantine’s transpune spiritul autentic al orașului București în muzică, prin lansarea noii sticle în ediție limitată, Ballantine’s Bucharest. Experiența începe în online, unde iubitorii de whisky vor putea alege sunetele Bucureștiului pe care le vor mixate intr-un sound dedicat. Cei care participă la provocările pe pagina de Facebook Ballantine’s România și își înscriu datele pe site-ul http://www.ballantines.com/ro-ro/competition pot câștiga o invitație dublă la concertul Golan, oferit in exclusivitate, pe 25 noiembrie, fanilor Ballantine’s. Evenimentul va vibra prin energia și sound-ul True Music al acestor artiști autentici.

Noua sticlă în ediție limitată Ballantine’s Bucharest, cu același blend autentic Ballantine’s Finest, explorează orașul și sunetele lui True Music prin elementele simbol de pe noul ambalaj. Ballantine’s colaborează pentru această lansare cu trupa Golan, datorită traseului lor muzical lipsit de compromisuri, pentru pasiunea și respectul lor față de muzică. ,,Dacă am fi ascultat de alții, nu am mai fi avut sound-ul nostru’’ – a declarat trupa Golan.
Cu ocazia lansării noii sticle în ediție limitată, Ballantine’s vrea să afle de la cei ce trăiesc în București ce îi inspiră și cu ce sunet Stay True asociază un oraș atât de plin de vibrații. Fanii Ballantine’s se pot alătura campaniei, prin crearea unui track dedicat orașului, mixat de DJ Andreea Veder. Ei sunt inspirați să dezvăluie sunetele care îi fac să iubească Bucureștiul, asociate fie cu o experiență unică sau cu un obicei îndrăgit, fie cu un festival de muzică sau chiar cu drumul spre casă, după un party.
Provocările vor fi postate până pe 20 noiembrie 2017 pe pagina de Facebook Ballantine’s România. Pentru a participa la tragerea la sorți pentru invitație la concertul Golan, fanii trebuie să se înscrie pe site: www.ballantines.com/ro-ro/competition/sounds-of-bucharest. Sunetele rezultate din experiențele utilizatorilor vor forma un mix Ballantine’s asemeni unui blend de succes sau unui track True Music.


La finalul acestei perioade, 400 de invitații duble vor fi oferite online câștigătorilor. Evenimentul este dedicat în exclusivitate iubitorilor de Ballantine’s, iar accesul se va face doar pe bază de invitație.
“Ne-am dorit să oferim consumatorilor din România o experiență cât mai aproape de ei, prin care să surprindem elementele indragite ale orașului București. Sticla în ediție limitată Ballantine’s Bucharest susține autenticitatea și spiritul liber promovate local, prin colaborarea cu Golan sub conceptul True Music. Încurajăm consumatorii să caute sunetul locului care îi motivează să fie autentici.” – susține Cătălin Bayer, Brand Manager Ballantine’s, Pernod Ricard România.

True Music & Spiritul Stay True:
Platforma True Music a fost creată de Ballantine’s în parteneriat cu Boiler Room, la nivel global, pentru a veni în sprijinul artiștilor care promovează muzica născută din pasiune, fără să cadă pradă compromisurilor dictate de scena muzicală mainstream.
La nivel local, facem primul pas în susținerea artiștilor True Music din România. Prin colaborarea cu Golan, susținem povestea trupei și celebrăm împreună sound-ul autentic al Bucureștiului.
Ballantine’s Bucharest este disponibilă pe piața din România începând cu această toamnă în magazine partenere din toată țara.

***
Ballantine’s Romania – www.ballantines.com/ro-ro
Facebook Ballantine’s Romania – www.facebook.com/BallantinesRomania
Platforma Ballantine’s & Boiler Room True Music – http://truemusic.boilerroom.tv

***

Despre Ballantine’s
Ballantine’s Finest este scotch whisky-ul Numărul 1 ca volum în Europa, cu vânzările anuale de peste 70 de milioane de sticle. În ultimii 10 ani, Ballantine’s a câştigat mai mult de 120 de trofee şi medalii la competiţii internaţionale pentru calitate, ca rezultat al caracterului său bogat şi al echilibrului perfect al gustului. Gama de produse, de la Ballantine’s Finest până la exclusivistul 40 Year Old, este cea mai extensivă gamă din lumea scotch-ului.

Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next