Disaronno prezintă o nouă ediție limitată: Disaronno wears Missoni

 

Cocktail Disaronno SourO nouă ediție exclusivistă marca Disaronno a intrat pe piața băuturilor din întreaga lume și, implicit, și în România, sub numele de Disaronno wears Missoni!

Pentru al cincilea an consecutiv, Disaronno, lichiorul italian favorit al întregii lumi, prezintă o nouă ediție specială creată, de această dată, în colaborare cu Missoni, faimoasa casă de modă italiană.

“Suntem încântați că putem aduce în România această ediție specială, remarcabilă, ”Disaronno wears Missoni”, fructul colaborării dintre Disaronno și Missoni, binecunoscuta casă elitistă, de modă italiană. Cristalex continuă, și în acest an, tradiția începută acum cinci ani, de a distribui în România edițiile speciale create de Disaronno, prin colaborări exclusive cu cele mai prestigioase case de modă din Italia”, a declarat Mihai Scorțea, marketing manager Cristalex, importatorul și distribuitorul oficial al Disaronno în România.

Designul sticlei Disaronno wears Missoni este unul special, la fel ca și băutura în sine: zig zag-ul, specific prestigioasei case de modă, transformă sticla iconică într-un obiect de colecție veritabil, elegant, fiind astfel cadoul perfect pentru pasionații de modă, care nu pot concepe sărbătorile de iarnă fără Disaronno.

Cu aproape 8 milioane de sticle vândute în întreaga lume, edițiile speciale marca Disaronno, reunite sub proiectul ICON, se bucură de un succes incontestabil la nivel mondial, dovadă și colaborările din anii precendenți, cu brandurile Moschino, Versace, Cavalli și Etro și acum, cu prestigioasa casă de modă Missoni. Disaronno donează o parte din veniturile ICON organizației Națiunilor Unite "Fashion 4 Development", unul dintre principalii finanțatori ai programelor pentru dezvoltarea comerțului cu produse textile și combaterea sărăciei în Africa.

Sticla Disaronno wears Missoni este deja disponibilă în marile rețele de retail, precum și in locațiile premium HoReCa, în format normal, dar și într-o prezentare specială, de pachet cu două pahare.  

Despre DISARONNO

www.disaronno.com | https://www.facebook.com/Disaronno

Disaronno este lichiorul italian favorit al întregii lumi. Cu un gust original și cu o aromă inconfundabilă, el se remarcă, din 1525 încoace, printr-o distribuție mondială în peste 160 de țări. Sticla Disaronno are un design unic și un dop original, care inspiră eleganță și modernitate, iar eticheta aurie vine în completare, amplificând stilul său contemporan. Este o plăcere să savurezi Disaronno, fie simplu, cu gheață, fie în nenumărate combinații, inclusiv în celebrul Disaronno Sour. Omniprezent și versatil, Disaronno conferă originalitate oricărui cocktail în care este mixat.

Patrizia si Francesco PaglieriDespre MISSONI

www.missoni.com

Missoni este una dintre casele de modă de prim rang și unul dintre cele mai renumite branduri la nivel mondial. Stilul Missoni a fost creat de Ottavio Missoni și de soția lui, Rosita care, imediat după căsătorie, în 1953, au început să creeze tricotaje, într-un mic atelier situat la subsolul casei lor, în Gallarate. În timp, afacerea a fost continuată de copiii și nepoții lor. În 1997, Rosita a cedat rolul de director de creație fiicei lor, Angela Missoni, care e determinată să dea brandului o energie aparte, comunicând astfel noi idei și tendințe.

Despre Cristalex

www.cristalex.ro

Înființată în anul 1994, Cristalex este una dintre cele mai experimentate și respectate companii specializate în importul si distribuția băuturilor alcoolice de import. Compania Cristalex deține o cotă de piață importantă și se remarcă prin prestigiul mărcilor din portofoliul său: Jim Beam, Teacher’s, Maker’s Mark, Courvoisier, Russian Standard, Imperia, Disaronno, Matusalem, Dalmore, Jura, Ole Smoky Moonshine, Pommery, Buenavista, Hpnotiq, San Miguel Especial, San Miguel Fresca, Mahou și multe altele.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next