Nordic Food oferă soluții complete pentru cofetării, după achiziția Dupont Ingredient

Nordic Food, un jucător important în domeniul distribuției produselor alimentare premium, își consolidează prezența pe piața de cofetărie, ca urmare a achiziției companiei Dupont Ingredient, oferind în prezent soluții complete pentru lansarea și funcționarea unei cofetării, de la o paletă bogată de ingrediente, accesorii, până la consultanță de specialitate și pregătire prin seminarii și masterclass-uri.

Odată cu achiziția Dupont Ingredient, Nordic Food închide cercul serviciilor destinate cofetăriilor și vine în sprijinul acestora și cu o gamă complexă de accesorii (tăvi, forme, ustensile) și consumabile profesionale.

Misiunea noastră e de a deveni lideri în tot ce înseamnă foodservice, atât în Horeca cât și în cofetării, și vrem să facem acest lucru oferind o soluție completă partenerilor noștri. Vrem să-i ajutăm să nu-și piardă timpul discutând cu 30 de furnizori, plasând 30 de comenzi, făcând 30 de recepții pe zi și fiind sunați de 30 de agenți pentru plată. Vrem să le oferim o soluție integrată prin care ei să-și rezolve foarte ușor lucrurile. Gama largă de produse pe care o avem, care a fost lărgită și mai mult prin recenta achiziție a competitorului Dupont Ingredient, ne permite să oferim soluții complete celor din domeniu”, a declarat miercuri, Ciprian Moldoveanu, noul General Manager al companiei Nordic Food România, în cadrul unui eveniment de presă.

ciprianmoldoveanunordic

Pe lângă partea de produse destinate cofetăriilor, Nordic Food oferă și consultanță celor care operează sau care doresc să își deschidă un business în domeniu, aceștia din urmă fiind din ce în ce mai mulți.

Din ce în ce mai mulți își doresc să deschidă un business pe acest segment, se pare că desertul prinde foarte bine și cofetăria este un subiect la modă acum”, a declarat directorul general Nordic Food, care a subliniat că piața începe să se orienteze spre calitate.

Segmentul dedicat pieței de cofetărie are o pondere de 47% din afacerile Diviziei de Food Service din cadrul Nordic Food și a înregistrat o cifră de afaceri de 38 milioane de lei în 2017 (aproximativ 8,2 milioane de euro), în creștere cu 19% față de 2016.

În ceea ce privește cota de piață a companiei pe segmentul cofetăriilor, Ciprian Moldoveanu a precizat că este greu de măsurat, dar, din estimările companiei, aceasta se situează la peste 30-40%, pe aceeași categorie de produse. “Cota de piață variază și în funcție de categorie, în creme avem o cotă mai mare de produse, în ciocolată e o concurență mai acerbă”, a explicat Ciprian Moldoveanu.

În topul celor mai solicitate produse din portofoliul Nordic Food de către cofetării sunt cremele de la Elle&Vire, ciocolata - gama Valrhona și Icam - și pastele de modelaj de la Laped din Italia.

Nord Food este distribuitorul exclusiv în România pentru mai mult de 40 de producători internaționali de produse premium destinate pieței de cofetărie și patiserie, printre acestea numărându-se brand-uri precum Elle&Vire, Valrhona, BHB, Cassiba, Icam, Hulala, Eurovo etc.

Portofoliul destinat segmentului de cofetărie înclude: frișcă, unt, ciocolată, semipreparate (blaturi, coji de patiserie - tarte, eclere, choux-uri, vol-au-vent), specialități de brânzeturi (cremă de brânză, mascarpone), făină de patiserie și anumite specialități, lapte, fructe (proaspete, congelate, confiate, uscate, pireuri), zahăr, specialități din zahăr (vanilat, pudră, invertit), decorațiuni, glazuri, creme, ingrediente specializate, coloranți alimentari și accesorii (tăvi, forme, spatule etc).

logonordicfood

Nordic Food investește în formarea profesională a celor din industria de foodservice și are în plan deschiderea unei academii 

În prezent, Nordic Food sprijină mai multe organizații de formare profesională, pe care le sponsorizează cu produse și unde invită specialiști din străinătate, care să aducă know-how-ul lor pe piața din România. În plus, compania își propune să deschidă anul viitor o școală în care maeștri bucătari, cofetari și barista să vină să se specializeze.

În urma achiziției business-ului Dupont, un alt plan este acela de a deschide o școală, noi ne dorim să fie mai mult decât atât, o academie în care maeștri bucătari, cofetari și barista să se specializeze, pentru că simțim cu toții o criză acută de personal și nu neapărat de personal cât de personal calificat. Vrem să investim în această direcție. Thomas (Royer, n.r.) a făcut deja o școală, Școala Stephane Glacier, pe care vrem s-o ducem la un alt nivel și am început deja lucrul la acest proiect. Inițial ne-am propus să o deschidem până la sfârșitul acestui an, dar începând să lucrăm la proiect ne-am dat seama că vrem să facem mult mai mult decât ne-am gândit inițial. Ne dorim să facem cu adevărat ceva deosebit, să fie un loc de pelerinaj al specialiștilor din domeniu, un loc în care cu adevărat se întâmplă lucruri și care transmite viață și informații în fiecare zi. Undeva în semetrul I al anului următor ne propunem să deschidem această academie. Spațiul îl avem deja, nu o să dezvălui locația momentan”, a mai declarat directorul general Nordic Food.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok