Crama Liliac lansează UNEXEPECTED, cel mai neașteptat vin din podgoria de la Batoș

Crama Liliac a lansat luna trecută, în cadrul cinei private organizată anual, vinul UNEXPECTED. După cum îi spune și numele, acesta a fost creat printr-o întâmplare neașteptată, devenind astfel cel mai nou vin din portofoliul Liliac, produs într-o ediție limitată.

"Nicio poveste de succes nu începe cu “totul a mers conform planului”. Așa începe și povestea vinului  UNEXPECTED, un vin ce nu era planificat dar care, printr-o turnură neașteptată a evenimentelor, s-a transformat în ceea ce aveam să decidem că e un vin minunat, ce merită să intre în colecția noastră de vinuri, un miracol în formă lichidă. Neașteptatul este un Sauvignon Blanc, dar în același timp nu este. Trebuie să-l deguști ca să-l simți. Ne-a surprins și pe noi, așa cum o să te surprindă și pe tine. De aceea, acesta este mai mult decât un vin, este greșeala noastră favorită", a declarat Miron Radić, Director General al Cramei Liliac.

mironradicliliac

Cina privată a avut loc la Maison 13, unde au fost invitați mai bine de 50 de antreprenori și manageri din domenii precum banking, IT, Horeca, televiziune, și transporturi. În cadrul evenimentului, invitații au degustat câteva dintre vinurile emblemă ale cramei, pe care echipa Liliac le prezintă o dată pe an în asociere cu preparate rafinate, pregătite de un chef reputat. În acest an, experiența culinară a fost asigurată de chef Liviu Chiorpec.

Surpriza serii a fost vinul UNEXPECTED, un Sauvignon Blanc 2018, asociat cu crab cu carapace moale.

Seara nu ar fi fost completă fără prezența vinului Titan - Fetească Neagră, pe care Crama Liliac l-a reeditat anul acesta, după succesul lansării primei ediții în 2016 ce a lăsat ecouri în rândul colecționarilor până astăzi.

Titan este o Fetească Neagră atent selecționată, un vin maturat în baricuri de stejar transilvănean timp de 24 luni, la care se adaugă încă 12 luni în sticlă. Prezentarea va fi similară cu cea din ediția anterioară, sticla Bordeaux de 900 grame, gravată cu emblemă din piele naturală lucrată manual într-un atelier de pielărie din Austria. Cea de-a doua ediție este limitată la aproximativ 900 de sticle, vinul fiind disponibil doar la comandă sau în magazine specializate.

"Odată cu epuizarea primei ediții de Titan, iubitorii de vin din țară și străinătate ne-au tot întrebat despre următoarea ediție. Deoarece pentru Liliac cuvântul “premium” nu este doar un instrument de marketing, de poziționare pe piață, el însemnând o legătură strânsă cu calitatea  vinurilor noastre, Titan este un vin produs cu atenție, în cantități limitate, folosind doar struguri cu cel mai mare potențial calitativ. De aceea, Titan va apărea doar când toate condițiile pentru un asemenea vin sunt întrunite”, a precizat doamna Adriana Mitu, Director Financiar al Cramei Liliac.

vinultitan

În acest an, Crama Liliac estimează o cifră de afaceri de aproximativ 6,7 milioane lei, apropiată de nivelul celei de anul trecut, cu un preț mediu unitar mai mare în acest an față de anul 2018. Exporturile Cramei Liliac la sfârșit de 2019 se vor situa la aproximativ 10% din producția totală.


Cele mai citite articole

Prev Next