Foodwise Marketing își consolidează prezența în industria ospitalității din România

Foodwise Marketing și-a crescut semnificativ prezența pe piața HoReCa anul trecut, în urma accesării si gestionării a noi proiecte complexe în acest domeniu.

Încă din 2015, agenția deservește industria de ospitalitate prin servicii de strategie, branding, comunicare 360, cu accent pe evenimente speciale, campanii de consumer engagement, PR și comunicare digitală. Pentru clienții din industria ospitalității, ca parte a procesului de branding sau rebranding, agenția dezvoltă concepte de design, arhitectură și implementare la cheie în locații.

foodwise

În 2019, agenția și-a continuat colaborările anterioare cu Ursus Breweries (proiecte de consumer engagement, evenimente speciale în locatii on trade, proiecte de design de pub) și cu Grupul City Grill (proiecte de corporate branding, employer branding și comunicare corporate).

Creșterea pieței hoteliere din România a însemnat și o creștere a nevoii de comunicare pentru acest segment, iar specializarea Foodwise a reprezentat un atu în câștigarea și gestionarea unor proiecte importante din industria ospitalității. Astfel, în portofoliul Foodwise au intrat brand-uri precum JW Marriott, Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca, SOLT Dining și Hilton Garden Inn Airoport.

Industria ospitalității a cunoscut o continuă dezvoltare în ultima perioadă. Ne simțim onorați de parteneriatele pe care le avem cu clienții noștri și ne bucurăm mereu când încheiem un proiect cu felicitări și cu noi idei de colaborare în viitor. Trecem astăzi prin momente de incertitudine, lumea ospitalității pare sa se reconfigureze. Suntem alături de această industrie, cu expertiza, competența si pasiune, parteneri redutabili în provocările ce vor apărea.”, declară Marilena Istratescu, Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO/ Foodwise.

Despre Foodwise Marketing

Parte a grupului de comunicare Hello, Foodwise Marketing este un hub de branding, conţinut şi creativitate pentru industria de food & beverages din România - corporaţii, inițiative antreprenoriale şi comunităţi de consumatori. Competenţele Foodwise Marketing includ dezvoltarea de concepte “la cheie” în zona de retail şi HoReCa, reunind un portofoliu extins de resurse, cu specializări complementare în dezvoltarea de concepte, branding, comunicare integrata şi execuţie integrală de proiecte.


Cele mai citite articole