AFACERI SIGURE. Hygienium, aliatul tău în lupta contra coronavirusului

Restaurantele, hotelurile, barurile și spațiile de utilitate publică în general necesită o abordare specială în lupta contra coronavirusului, care, dincolo de prevenirea infectărilor, să ofere un plus de încredere românilor și să readucă consumul pe linia de plutire.

O mare problemă în economia românească, mai ales în sectorul de HoReCa, o reprezintă însă absența unor reguli clare privind asigurarea protecției anti-covid. Dincolo de măsurile dispuse de autorități, nu există în acest moment un set de reguli clare, concrete, asumate la nivel instituțional, în privința prevenirii infecțiilor cu COVID. Atunci când vin în control autoritățile verifică, în principal, actele societăților, condițiile generale de igienă și cele specifice, prevăzute în legislație, însă n-au niciun fel de modalitate de control asupra modului în care sunt respectate condițiile sanitare, din prisma pericolului infectării cu COVID.

Potrivit reprezentanților brandului Hygienium, doar prin reglementări și reguli comune în sistemul HoReCa, aceste unități cu trafic major vor devein un reper de curățenie, igienă și sănătate.

produsehygienium

În acest context, Grande Gloria Production, compania care produce brandul Hygienium, alături de Trus Horeca Services și Dekra Certification, au lansat, în premieră națională, un program de acreditare si suport în HORECA, menit să ofere expertiza și produsele necesare care să ofere firmelor posibilitatea de a minimiza riscurile generate de pandemie.

În plus, programul are rolul de a consolida încrederea clienților și a partenerilor în serviciile HORECA, prin folosirea produselor de calitate, acreditate de Ministerul Sănătății.

,,Monitorizarea fluxurilor de producție și servicii, din prisma asigurării siguranței sanitare, este esențială mai ales în această perioadă și nu numai din prisma existenței coronavirusului COVID-19'', spune Ali Yildirir, președintele Grande Gloria Production, unul dintre cei mai importanți producători români de dezinfectanți.

,,Dezvoltăm, în premieră în România, un program de suport menit să ofere, atât mediului de afaceri cât și clienților, garanția că hotelurile, restaurantele și celelalte spații acreditate sunt asigurate din punct de vedere sanitar'', a mai spus acesta.

SIGURANȚA, MAI IMPORTANTĂ CA NICIODATĂ PENTRU CLIENȚII DIN HORECA

“Siguranța clienților a devenit în ospitalitate cel mai important criteriu de selecție. Dacă până acum erau la hoteluri criterii de selecție: disponibilitatea internetului, curățenia, calitatea patului sau micul dejun iar la restaurante: calitatea mâncării, ambianța și raportul preț-calitate, acum clienții se vor orienta în alegerea lor primordial după măsurile de siguranță luate de locațiile preferate'', a declarat Cristian Macedonski, CEO-ul Trus Horeca Services.

,,Măsurile luate trebuie să fie vizibile și cât mai bine comunicate pentru a câștiga rapid încrederea clienților iar produsele de igienă trebuie să fie de calitate foarte bună.“, a mai spus acesta.

Pentru a elimina urmele de virusuri, cât mai eficient şi prin metode la îndemână, Hygienium oferă o gamă specială de produse dezinfectante şi antibacteriene, perfecte pentru igiena mâinilor, dezinfectarea şi curăţarea obiectelor, dar şi a suprafeţelor cu care (fiecare dintre noi) intrăm în contact zi de zi.

Primele produse dezvoltate sub brandul Hygienium au fost săpunul lichid, gelul dezinfectant, detergentul de vase şi soluţia multisuprafeţe. În timp, portofoliul s-a dezvoltat tot mai mult, având astăzi o gamă largă de produse.

Produsele Hygienium conţin substanţe active având scopul să distrugă şi să prevină acţiunea oricărui organism dăunător, prin mijloace chimice sau biologice.

“În permanenţă, studiem piaţa şi concurenţa, în încercarea de a îmbunătăţi şi dezvolta portofoliul existent, cu atât mai mult pentru a găsi produse inovative. Promisiunea a ceea ce oferim se reflectă în identitatea brandului, formulările, substanţele active şi proporţiile în care sunt folosite ingredientele au fost păstrate”, spun reprezentanții Hygienium.

SPUNE-MI CE PRODUSE DE IGIENĂ CUMPERI, CA SĂ-ȚI SPUN CÂT DE MULT ÎȚI PASĂ DE CLIENȚII TĂI

Din păcate, piața românească a fost invadată de zeci, dacă nu sute de produse dezinfectante contrafăcute, care reprezintă un pericol real pentru cei care le folosesc. Reprezentanții brandului Hygienium susțin că, în tentativa de a-și reduce costurile cu asigurarea securității sanitare, multe firme din România au ales să cumpere și să folosească astfel de produse vândute de companii neacreditate, care produc sau importă astfel de produse.

,,Din păcate, pentru multe companii, prețul face diferența. Și așa se ajunge ca responsabilii de achiziții să cumpere tot felul de produse empirice, la prețuri mici, pentru simplu motiv că pe ele scrie produs dezinfectant sau igienizant”, spun reprezentanții Hygienium, care subliniază că folosirea acestor produse, în loc să ajute la prevenirea pandemiei, creează și mai multe probleme.

Un alt fenomen, des întâlnit, este folosirea unor dezinfectanți contrafăcuți în recipiente de dezinfectanți autorizați de Ministerul Sănătății. ,,Am descoperit și astfel de situații, în care recipienții noștri erau reumpluți cu tot felul de produse contrafăcute. Dincolo de prejudiciul comercial, există un risc sanitar major pe care aceste firme îl tratează cu o inconștiență greu de înțeles'', spune Constantin Danciu, director de dezvoltare Grande Gloria Production.

Respectul pentru client în industria ospitalității începe cu un spațiu perfect curat și igienizat, care nu poate fi obținut decât cu produse de calitate. Sfatul nostru: alege doar produse de calitate, autorizate de Ministerul Sănătății!

HYGIENIUM, ALIATUL TĂU ÎMPOTRIVA VIRUSURILOR.

Advertorial apărut în ediția 99 a revistei Horeca România.