Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie? - partea V

Cum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea sectorului, dar și cum văd relația lor de colaborare cu operatorii HoReCa pe mai departe.

Astăzi vă prezentăm cel de-al cincilea interviu din seria de 8 interviuri publicate în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului “Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie?”. Răspunde la întrebări, Ciprian Grumaz - National Key Account Manager Consumer Brands, Diversey.

Luând în considerare colaborarea strânsă a companiei Diversey cu operatorii din industria HoReCa, cum vedeți evoluția/revenirea industriei HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe noi observați în acest sector și cum vedeți perspectivele de dezvoltare ale acestuia, în noul context de piață?

S-a vorbit mult despre respectarea normelor de igienă generale și specifice perioadei, ce va fi însă foarte important este ca locațiile să învețe cum să comunice clienților lor faptul că respectă normele. Va fi nevoie înainte de a obține o comandă de la un consumator, să îi câștigi întâi încrederea.

igienahoreca

Și pentru asta trebuie să fie mai multă transparență, mai multă disciplină, mai multă comunicare pe teme care erau tratate ca importante și până acum, dar pe care nu se comunica în mod activ: siguranța alimentară, norme de igienă, produse folosite și certificări de igienă și curățenie.

Cum a impactat pandemia cererea/cerințele clienților dumneavoastră din sectorul HoReCa și ce măsuri ați luat la nivelul companiei pentru a vă sprijini partenerii HoReCa în această perioadă dificilă?

Întregul sector HoReCa este afectat, de la locații, la distribuitori, la furnizori.

Avem un program și o gamă dedicate pentru HoReCa. Produsele sunt cele din gama Pro Formula iar programul este pe proformula.com. Se numește #IntreabaUnExpert. Ajutăm cu răspunsuri atât pe soluții pe problemele de igienă și curățenie, cât și cu răspunsuri de la #ExpertiiProFormula despre normele de urmărit și de implementat în locații în această perioadă. Încercăm să răspundem la toate întrebările imediat ce le primim.

igienahoteluri

Cum a schimbat pandemia relația de colaborare cu partenerii dumneavoastră din industria HoReCa și cum vedeți pe viitor această colaborare?

Este o perioadă în care comunicăm mai des, mai mult. În care ne păstrăm cu toții flexibilitatea și căutăm „planul B” de fiecare dată când apare o nouă schimbare. Căutăm soluții împreună cu colaboratorii noștri în mod activ.

Am văzut deja locații care au început să facă take-away & delivery, dar nici reinventarea nici adaptarea nu sunt ușoare într-o perioadă de incertitudine și schimbare constantă.

Însă, dacă se vor respecta normele de igienă, dacă va exista o disciplină și o comunicare clară asupra siguranței alimentare implementate în locație, șansele de a trece cu bine peste această perioadă cresc.

Interviu publicat în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului "Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie".