Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie? - partea VII

sebastianbigadirectorbvanzariCum va arăta industria HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe se prefigurează în acest sector? Sunt cu siguranță întrebările momentului. Pentru că furnizorii sunt în permanență conectați cu piața și cu tendințele din domeniu, ne-am propus să aflăm cum văd ei revenirea industriei HoReCa post-pandemie, ce schimbări și tendințe observă în acest sector, cum sprijină restartarea sectorului, dar și cum văd relația lor de colaborare cu operatorii HoReCa pe mai departe.

Astăzi vă prezentăm cel de-al 7-lea interviu din seria de 8 interviuri publicate în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului “Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie?”. Răspunde la întrebări, Sebastian Biga, Director Vânzări, Farmec (foto dreapta). 

Luând în considerare colaborarea companiei Farmec cu operatorii din industria HoReCa, cum vedeți evoluția/revenirea industriei HoReCa post-pandemie? Ce schimbări și tendințe observați în acest sector?

Am început să colaborăm cu operatorii HoReca în luna mai, intrând pe acest segment cu produsele dezinfectante și de curățenie. Suntem în etapa în care ne construim portofoliul de clienți B2B.

Fiind la început pe acest segment de piață, nu avem o analiză complexă a schimbărilor și tendințelor din acest sector.

Cum a influentat pandemia cererea/cerințele operatorilor din sectorul HoReCa pentru produsele din portofoliul dumneavoastră și ce măsuri ați luat la nivelul companiei pentru a sprijini operatorii HoReCa, în această perioadă dificilă?

Farmec este una dintre companiile care a acționat cel mai repede și și-a adaptat întregul business, de la comunicare și marketing, la cercetare și producție, pentru a răspunde situației actuale. Astfel, am prioritizat producția produselor pentru curățenie, a săpunurilor antibacteriene, a produselor pentru igienizarea mâinilor și a dezinfectanților.

În contextul actual generat de pandemia COVID-19, vânzarea produselor destinate curățeniei și îngrijirii locuinței a crescut, în special pentru cele cu rol de dezinfectant. Totodată, există o serie de reglementări legislative mai severe în industria ospitalității, care impun folosirea mai intensă a dezinfectanților.

Cea mai importantă cerință a clienților din industria HoReCa este ca produsul să respecte recomandările și reglementările impuse de autorități, să conțină ingrediente de calitate, cu acțiune și eficiență dovedită (în special acțiune virucidă). Farmec a venit în întâmpinarea acestor cerințe cu produse la cel mai bun raport calitate-preț, realizate în România, la fabrica din Cluj-Napoca. Astfel, am creat gama Dermofarm, special pentru uz profesional și medical.

Produsele sunt testate și avizate (atât în țară, cât și la laboratoare specializate din străinătate) pentru diverse tipuri de acțiuni (virucidă, antibacteriană, antifungică), cu efect rapid. Acestea au ca substanță activă alcoolul etilic în proporție de 80% v/v, conform recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății. De asemenea, avem în portofoliu produse de curățenie din gamele Nufăr și Triumf, care acoperă toate nevoile de curățenie și au la bază formule ultra-active, timpi scurți de acțiune și vin în recipiente ușor de manevrat și folosit.

Cum a influențat pandemia relația de colaborare cu operatorii din industria HoReCa și cum vedeți pe viitor această colaborare?

În cazul nostru, pandemia a favorizat intrarea pe segmentul HoReCa. Feedbackul primit în această perioadă din partea partenerilor noștri este unul pozitiv, iar cererea este în creștere. Ne propunem să ne consolidăm poziția în segmentul HoReCa.

În ce privește termenii unei colaborări de succes, considerăm că aceștia sunt încrederea, comunicarea transparentă, portofoliul de produse complex, raport competitiv calitate-preț.

Interviu publicat în ediția 100 a revistei Horeca România, în cadrul materialului "Cum văd furnizorii industria HoReCa post-pandemie".