planuri5togo2021Reprezentanții lanțului de cafenele 5 to go anunță planuri de dezvoltare ambițioase pe termen mediu și lung. În 2021, aceștia intenționează să deschidă noi cafenele la nivel national și să depășească pragul de 300 de cafenele, dar și să lanseze un nou concept “5 to go Green” ce presupune locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane. Printre obiectivele pentru anul acesta...

Citeste mai mult ...

TEDS COFFEELanțul de cafenele TED'S COFFEE CO., fondat de antreprenorul Vasi Andreica, continuă investițiile și anunță deschiderea a două noi locații în București, în cartierul Tineretului și în clădirea Ana Tower de lângă Romexpo, în urma unor investiții de 110.000 euro, respectiv 65.000 euro. Cea mai nouă cafenea stradală a fost deschisă pe 17 decembrie, într-o zonă foarte bună din punct de vedere comercial...

Citeste mai mult ...

Raport Consum pandemie 2020 FoodwisePandemia a schimbat obiceiurile de consum ale românilor. Gătim mai mult, apelăm mai des la serviciile de livrare pentru achiziționarea de mâncare și băuturi, suntem mai atenți la proveniența ingredientelor și preferăm produsele românești. Acestea sunt concluziile unui studiu realizat de Foodwise Marketing, parte din grupul de comunicare Hello, despre obiceiurile de consum ale românilor în timpul pandemiei.

Citeste mai mult ...

capsule de specialitate Olivo 3 photo credit Mihai BirisPrăjitoria de Cafea Olivo Coffee Roasters a lansat, în premieră națională, primele capsule cu cafea de specialitate produse în România. Capsulele, realizate în Cluj-Napoca, sunt biodegradabile și compostabile, compatibile cu aparatele de cafea care folosesc capsule de dimensiuni mici. Potrivit producătorilor, o astfel de capsulă conține 6,5 grame cafea cu un timp de infuzie de 12-14 secunde...

Citeste mai mult ...

foodbloggers2020Food Bloggers Conference, evenimentul dedicat celor pasionați de arta culinară, revine cu o nouă ediție pe 9 decembrie. Bloggeri și specialiști culinari, branduri renumite și experți în promovarea în social media se vor reuni virtual la o ediție specială, pentru a oferi publicului multe informații utile și momente de inspirație.
Cea de-a 12-a ediție se va desfășura exclusiv online, într-un format inedit...

Citeste mai mult ...

pizzatabascoPizza este unul dintre cele mai iubite și comandate preparate de către consumatorii români, și nu numai, iar pandemia nu a redus apetitul românilor pentru acest preparat culinar. Lucru confirmat atât de platformele de food delivery de pe plan local, cât și de apariția, în plină pandemie, a unor noi business-uri pe acest segment de piață.

Citeste mai mult ...

nouasocializarePandemia a adus cu sine o nouă realitate la care cu toții învățăm să ne adaptăm, fie că vorbim despre persoane sau despre business-uri. Cum va arăta viața noastră post-COVID? Ce alegeri vor face oamenii? Cum se pregătesc brandurile de produs sau de servicii pentru era post-pandemie? Răspunsurile se regăsesc în patternurile culturale și în trendurile pe care le intuim.

Citeste mai mult ...

analizaconsumvinuriUnde mergi tu vinule? Răspunsul firesc este: Unde mă duce/bea omul! Un lucru e cert, vinul nu se grăbește, ciclul lui de naștere și viață este constant încă de când omul l-a descoperit spre a se bucura sau alina. Este aici parcă o dovadă de înțelepciune a vinului, oare de aici s-au inspirat vechii latini când au spus „Festina lente” - grăbește-te încet.

Citeste mai mult ...