5togo5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România vine în sprijinul antreprenorilor români prin susținerea costurilor de franciză. Fie că vorbim despre antreprenorii care sunt deja parte din grup, fie despre cei care își doresc să se alăture, echipa 5 to go a luat decizia de a-i susține prin acoperirea unor costuri...

Citeste mai mult ...

Cereal Crunch Craiova 3Cereal Crunch deschide astăzi prima franciză a grupului la Craiova, după cele două locații din București, deschise la Piața Națiunilor Unite și pe Hristo Botev. Noua locație face parte din planul de dezvoltare pentru 2020 și a presupus o investiție inițială de 40.000 de euro. „Am preluat acest business la finalul anului 2019 și ne-am propus atunci, pentru primul an...

Citeste mai mult ...

consumberepandemieConsumul de bere a scăzut cu 10% de la declanșarea crizei Covid-19, iar impactul cel mai puternic se va resimți în trimestrul al treilea al anului (care în mod obișnuit este vârful de sezon pentru bere), potrivit Asociației Berarii României, care se declară îngrijorată de situația din sectorul HoReCa. "Producătorii de bere observă cu îngrijorare situația din sectorul Horeca...

Citeste mai mult ...

anaconsuleaAna Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lansat, săptămâna trecută, gelateria Zelato în Parcul Regele Mihai I (fost Herăstrau), din București. Noul brand are în centru înghețata artizanală și un concept unic care a presupus adaptarea tehnicilor de gelaterie franceze și italiene pentru a crea o înghețată potrivită gustului românesc.

Citeste mai mult ...

paiecomestibileLanțul de cafenele 5 to go marchează o nouă premieră în România prin introducerea în locații a paielor comestibile pentru băuturile reci, fiind primul business cu o astfel de inițiativă. Pentru băuturile calde, 5 to go introduce în cafenele, tot de la 1 iulie, paiele biodegradabile și compostabile. 5 to go face astfel un pas important către obiectivul...

Citeste mai mult ...

francizacasaberarilorartizaniAntreprenorii români pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).

Citeste mai mult ...

fondatori5togo5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină producătorii locali. Campania „Fabricat în România”, inițiată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns, până la momentul actual, peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele.

Citeste mai mult ...

bakeronlinePuratos România, unul dintre cei mai importanți jucători globali în producția de materii prime pentru industria de panificație, patiserie și cofetărie, lansează în premieră în România, după un model de succes din Belgia, platforma virtuală www.bakeronline.ro, singura care permite brutarilor, patiserilor, cofetarilor și ciocolatierilor, producători mici și mijlocii...

Citeste mai mult ...

Numar revista

Cele mai citite articole

Prev Next