mironradicNumărul consumatorilor de vin avizați, “connaisseuri” care merg în locațiile HoReCa și caută vinuri de calitate, este în creștere în România, crede Miron Radic, General Manager amb Wine Company, care spune că românii apreciază din ce în ce mai mult vinurile de la cramele boutique, crame care în ultimii ani au dat tonul pe piață...

Citeste mai mult ...

hubceleratorfoodDupă 5 ediții ale programului Hubcelerator, în care s-a adresat antreprenorilor la început de drum din industrii variate, Impact Hub Bucharest lansează o ediție specială a acceleratorului și se adresează anul acesta antreprenorilor care vor să lanseze un startup inovator în industria alimentară. Peste 130 de startup-uri au trecut prin Hubcelerator...

Citeste mai mult ...

risipaalimentaraProducătorii, distribuitorii, comercianții și operatorii HoReCa vor beneficia de un tratament fiscal favorabil dacă aleg să doneze produsele alimentare aflate aproape de expirarea datei durabilității minimale. Prevederile au fost introduse în legea 200/2018 pentru modificarea legii 217/2016 privind diminuarea risipei alimentare...

Citeste mai mult ...

baristarazvanungureanuStarbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume, și-a desemnat campionul barista Starbucks România 2018, Răzvan Ungureanu. Răzvan a participat în finala desfășurată pe parcursul a patru ore la Starbucks Reserve din București, alături de alți cinci artiști ai cafelei Starbucks din toată țara. Descoperirea universului cafelei este una dintre activităţile Starbucks...

Citeste mai mult ...

consumbereApetitul românilor pentru bere este tot mai mare de la an la an, pe fondul creșterii nivelului de trai, a dezvoltării ofertei și a investițiilor masive în publicitate. Piața berii a crescut în ultimii cinci ani cu aproape 20%, iar în acest an ar putea depăși pragul de 4 miliarde lei, arată o analiză realizată de KeysFin. La finalul anului trecut, pe piața din România activau...

Citeste mai mult ...

solutiisolinaromaniaÎn ultimii ani se poate observa o adevărată schimbare în ceea ce privește evoluția industriei fast-food grație exploziei diversității meniurilor și a conceptelor de restaurant. De altfel, la nivel global, conform Franchise Help, industria fast-food generează anual peste 570 bilioane de dolari. Ca răspuns la trendurile globale existente, Solina Romania combină know-how-ul...

Citeste mai mult ...

foodieDe câţiva ani conversaţia se poartă în jurul generaţiei Y sau Millennials şi a felului în care aceasta remodelează industrii precum cea de travel, fashion sau hospitality. Dar abia acum putem spune că impactul celor născuţi între 1980 şi mijlocul anilor ’90 se face simţit în cerinţele şi aşteptările proiectate de aceştia în societate. Nişarea tot mai precisă a preferinţelor...

Citeste mai mult ...

turismlacrameCea de-a treia Conferință Globală privind Turismul Vinicol a Organizației Mondiale a Turismului va avea loc în perioada 6-7 septembrie a.c., în Chișinău, Republica Moldova, evenimentul fiind organizat în colaborare cu Guvernul Republicii Moldova. Primele 2 ediții ale conferinței, care are drept scop promovarea turismului vinicol, au avut loc în Georgia (2016) și Argentina (2017).

Citeste mai mult ...

Numar revista

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok