BERGENBIER relanseză marca Noroc

Bergenbier relanseză marca Noroc

Producătorul de bere BERGENBIER S.A. a anunţat astăzi, printr-un comunicat de presă, relansarea mărcii Noroc din portofoliul său, într-o formulă nouă, care include o reţetă tradiţională, un nume 100% românesc, un nou design de ambalaj şi o campanie de comunicare axată pe gustul românilor pentru produsele tradiţionale autentice. Berea Noroc în noua formulă va fi disponibilă la raft în ambalaj PET de 2,5 litri, PET de 1 litru,  la sticlă de 0,5 litri şi la doză de 0,5 litri.

Poster sticla+halba

Noul slogan sub care se relansează marca Noroc este „berea noastră românească”, „subliniind caracterul românesc al produsului, făcând apel la tradiţie, la revalorizarea savorii produselor tradiţionale şi la redescoperitul gust al românilor pentru produsele autohtone”, se arată în comunicatul de presă.

Directorul de marketing BERGENBIER S.A, Tiberiu Mercurian a declarat că, „În cazul Noroc, vorbim de o reţetă 100% românească, creată de maeştrii noştri berari. Am îmbogăţit această reţetă pentru a răspunde şi mai bine gustului consumatorilor. Noroc are un gust bogat şi echilibrat, o aromă plină, amăruie asigurată de ingrediente de cea mai bună calitate şi de procese tehnologice ce asigură calitatea berii. Noroc rămâne o bere din segmentul economic, însă studiile noastre arată că noile sale calităţi sunt foarte apreciate de consumatori ducând raportul calitate-preţ la un nivel excelent ”.

Poster PET

Relansarea mărcii Noroc este însoţită de o campanie naţională de promovare care a debutat pe 10 martie şi este derulată pe TV, în presa scrisă şi prin panotaj stradal. Campania de promovare include, de asemenea, o componentă de sampling care va avea loc în 66 de oraşe din întreaga ţară.

Lansată în anul 2000, Noroc este o bere 100% românească „a cărei reţetă şi gust echilibrat au fost definite de maeştrii berari români”, se mai arată în comunicat. Este o marcă poziţionată pe segmentul economic al portofoliului BERGENBIER S.A.

BERGENBIER S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, ocupând poziţia a 3-a în industria locală a berii (conform datelor MEMRB pentru anul 2009). Compania activează în România din anul 1994. Portofoliul BERGENBIER S.A. cuprinde Bergenbier şi Noroc – ca mărci locale, Stella Artois, Beck's şi Löwenbräu – ca mărci internaţionale produse local. Pe lângă acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operaţiuni în alte 8 ţări din Centrul şi Estul Europei.