Celebrele petreceri marca J&B continuă în România

Whiskyul Scotch numărul 1 din Europa şi al doilea la nivel mondial, J&B Rare, care are vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an, a derulat în România, campania „The Beat”, în 6 oraşe: Braşov, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Cluj, Braşov şi Bucureşti. Prin această campanie, organizatorii au vrut să sublineze faptul că orice petrecere poate începe spontan, „cu doar un simplu beat”. Încă de la apariţie, J&B a fost scotchul neconvenţional, asociat cu petrecerile şi cu inovaţia. Petrecerile J&B sunt renumite în Vegas, pe coastele Ibizei şi în toată lumea.

jb_party-iasi-18mart011-640x292

Organizatorii au subliniat cu această ocazie ingredientele unei petreceri reuşite: „BEAT-urile însoţite de atitudinea potrivită, bună dispoziţie, oameni şi băutura preferată sunt componentele esenţiale ale celor mai reuşite petreceri”.

party jb

“J&B este trendsetter în ceea ce priveşte organizarea celor mai neconvenţionale petreceri. Prin conceptul The Beat încercăm să arătăm consumatorilor că este nevoie doar de puţină imaginaţie pentru a da startul unei petreceri de neuitat oriunde şi oricând”, a declarat Alina Ionescu, brand manager J&B, Sollers PPD.

poza jb

Compania Justerini&Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate şi de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Gustul său, echilibrat şi plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale şi malţ.


Cele mai citite articole

Prev Next