Bergenbier a lansat în România berea Staropramen

Bergenbier a lansat în România berea Staropramen
person Horeca
access_time_filled

StaropramenIntrarea berii cehești Staropramen pe piața românească face parte din strategia companiei Bergenbier de a-și consolida portofoliul de produse. Berea Staropramen se produce sub licența Pivovary Staropramen la fabrica Bergenbier S.A. de la Ploiești, respectând cu strictețe rețeta și toate procesele tehnologice de fabricație și de control al calității berii impuse de producătorul ceh.
Staropramen este o bere blondă unică, a cărei istorie începe în anul 1869, vânzarea primei beri sub acest nume fiind consemnată pe 15 iulie 1871, adică în urmă cu 140 de ani. Culoarea aurie și gustul echilibrat completează caracteristicile acestei beri care se poziționează în portofoliul Bergenbier S.A. pe segmentul premium.
„Ne adresăm pe piața din România unui consumator foarte exigent, permanent deschis noutăților. Sperăm, prin urmare, să răspundem cu Staropramen așteptărilor lui, cu atât mai mult cu cât reputația acestei beri a ajuns cu mult înaintea ei în România. Pe de altă parte, includerea Staropramen în portofoliul nostru de produse completează echilibrat oferta noastră către piață”, a declarat Jens Hoesel, General Director Bergenbier S.A.

staropramen1
Asocierea Staropramen cu spiritul orașului Praga nu este întâmplătoare, această marcă impunându-se ca berea pragheză numărul 1, cu cele mai mari vânzări în afara granițelor țării de origine. Astăzi, în lume se consumă cu peste 30% mai mult Staropramen decât în Cehia. În 2010, s-au consumat aproximativ 300 de milioane de beri Staropramen. Fiecare a patra bere cehească vândută în lume este Staropramen, iar consumul ei continuă să crească.
„Staropramen este atât de intim asociată cu spiritul Pragăi – unde istorie, tradiție, modernitate și spirit cosmopolit se împletesc armonios – încât cehii spun că, atunci când bei Staropramen, simți gustul Pragăi în fiecare înghițitură. Această experiență vrem să o oferim consumatorului din România”, spune Tiberiu Mercurian, Marketing Director Bergenbier S.A.
Pe piața din România, berea Staropramen este disponibilă în ambalaje de sticlă de 0,5 litri și de 0,33 litri, precum și la doză de 0,5 litri. Staropramen este o bere din categoria lager, aurie, transparentă, cu o concentrație de alcool de 5%.
Staropramen se adresează consumatorului urban, cu venituri medii și peste medie, cu o minte deschisă și o curiozitate vie, gata să împărtășească idei, să descopere culturi, oameni și locuri și să experimenteze stiluri de viață noi.
Berea Staropramen este distribuită în rețeaua Horeca, pe canalele tradiționale și în rețelele de super și hiper-market.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302