Parteneriat inedit între Metro România şi Google

METRO Cash&Carry România şi Google au semnat primul parteneriat co-marketing pe piaţa cash&carry din România, extinzând, astfel, oferta de soluţii de afaceri cu valoare adăugată a companiei. După recenta lansare a platformei de comerţ online, METRO Office Direct, METRO România diversifică avantajele oferite clienţilor săi prin semnarea unui parteneriat strategic cu Google.
Acest nou parteneriat de co-marketing are drept obiectiv recompensarea clienţilor METRO Cash&Carry România prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor care se înregistrează online în METRO Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.

ad2

Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti METRO România au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor.
„Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii interesante. Acest parteneriat exprimă preocuparea noastră constantă pentru oferirea de servicii cu valoare adăugată şi de soluţii eficiente care sporesc dezvoltarea afacerii clienţilor noştri”, a declarat Marc Carena – Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

ad3

„Una dintre principalele priorităţi ale Google în România este aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. METRO are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenţei online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune Rareş Rusu – Marketing Manager Google România.
METRO Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială.