Traininguri gratuite dedicate barmanilor din România, organizate de Havana Club

În perioada 30 august - 1 septembrie 2016, Havana Club organizează Havana Club Master Class, o serie de training-uri speciale dedicate exclusiv barmanilor din România. Aceste training-uri vor fi susținute de experți în romul cubanez, prezenți pentru a patra oară în Romania, la invitația Havana Club. Participarea la aceste traininguri este gratuită pentru barmani.

Specialiștii Havana Club Master Class vor oferi participanților la workshop tips & tricks din experiența lor cu romul cubanez și vor prezenta rețete originale de cocktail-uri cubaneze, cum ar fi Cuban Mojito, Daiquiri sau El Presidente.

havanaclubtraining

Experiența cubaneză prinde contur la Havana Club Master Class, unde barmanii participanți vor descoperi secretele romului, trecând prin istoria Havana Club, metodele de fabricație, tipuri de rom și rețete de cocktail-uri 100% cubaneze.

Cele două training-uri se vor desfășura în Cluj Napoca și București, după cum urmează:

•    30 august 2016 - Cluj Napoca: After Eight Cocktail Club, ora 14.00.
•    1 septembrie 2016 - București: DeschisGastrobar, ora 14:00.

Premiile Havana Club Master Class și înscrieri

La finalul sesiunilor de training Havana Club Master Class, doi barmani din fiecare regiune vor câștiga o excursie în Cuba, țara unde vor putea trăi experiența Havana Club autentică. Premianții se vor alătura celor 200 de barmani câștigători Havana Club Master Class din alte 23 de țări de pe tot globul.

Doritorii se pot înscrie la Master Class până pe 29 august pentru Cluj și 31 august pentru București, trimițând un e-mail cu datele personale și menționând orașul pentru care optează, pe adresa Mihai.LuThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Locurile sunt limitate la 60 de participanți pentru fiecare dintre cele două training-uri Havana Club organizate în România.

havanaclub3

Havana Club, inima Cubei

Cuba este o țară cu lungă tradiție în fabricarea romului, reușind să mențină vie aceasta artă de-a lungul timpului. Este cunoscută ca Insula romului, datorită trestiei de zahăr, a climei favorabile, a solului fertil și a științei maeștrilor cubanezi - Maestro Roneros. 

Toate romurile din gama Havana Club sunt învechite în butoaie diferite, unele foarte vechi din stejar și altele mai tinere, folosite doar o dată sau de două ori pentru păstrarea whiskey-ului sau burbon-ului. Alegerea butoaielor este un moment crucial în procesul de învechire, deoarece lemnul este cel care dă culoare, aromă și complexitate lichidului. Añejamiento, o adevărată artă bazată pe procese succesive de învechire și amestec al romurilor, este esența Havana Club și îl diferențiază de alte romuri. Procesul Añejamiento este unul dintre cele mai lungi din lume, iar rețetele sunt secrete și păstrate cu mare grijă de Maestros Roneros.

Marii clasici ai cocktailurilor - Mojito, Daiquiri și Cuba Libre, își au originea în Cuba. În cadrul Havana Club Master Class, specialiștii cubanezi vor prepara aceste cocktailuri după rețetele originale cubaneze, folosind Havana Club Añejo Blanco, Añejo Especial și Havana Club Añejo 7 Años.     

Despre Havana Club

Havana Club, romul simbol al Cubei, face parte din portofoliul Pernod Ricard și are în Romania o gamă de 4 produse: Anejo 3 Anos, Anejo 7 Anos, Anejo Especial, Seleccion de Maestros. Brand-ul nr. 3 în lume în categoria romurilor, Havana Club are misiunea de a face cunoscută la nivel mondial cultura autentică a Cubei și de a răspândi cu fiecare cocktail spiritul de viață liber specific cubanezilor.

Despre Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod. Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët și Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.


Cele mai citite articole

Prev Next