Exclusiv: 5 To Go lansează divizia mobilă

Exclusiv: 5 To Go lansează divizia mobilă
person Horeca
access_time_filled

radusavopol5 To Go, cel mai mare lanț de cafenele din România și cea mai accesată franciză de pe teritoriul țării, lansează pe 10 mai divizia mobilă. Primul 5 To Go mobil va fi prezent în perioada 11-20 mai la Art Safari, cea mai mare expoziție de artă din România, care va avea loc în Piața George Enescu din București.

De altfel, pe divizia mobilă, 80% din focus va fi pe zona de evenimente, aflată în plin având în ultimii ani, au declarat, în exclusivitate pentru revista Horeca România, fondatorii 5 To Go. 

Avem o divizie mobilă în lucru, pe 10 mai o lansăm, tu ești prima persoană care afli, la început vor fi trei “5 To Go” mobile, dar persoana căruia i-am dat franciza pe domeniul ăsta are în plan să facă până la 10 “5 To Go mobile”: mașini, jeep-uri, rulote, toate vintage, anii 50-60, care vor fi recondiționate și transformate în cafenele. Mașinile sunt cool, colorate, diferite, așa cum ținem la imaginea magazinelor noastre, nu puteam să facem o divizie mobilă într-o mașină low cost.

Ideea e ca în doi ani de zile să ajungem la 10 mașini, care vor fi conectate la aplicația noastră (aceasta este în teste acum), unde clienții vor găsi o hartă cu locurile în care se află mașinile în fiecare zi și orarul lor. Pe divizia mobilă, focusul e 80% pe evenimente, ne dorim ca mașinile să fie folosite la evenimente, târguri, expoziții, sezonier la mare și la munte, în parcuri ș.a. Cine e interesat are mai multe variante, fie închiriază o mașină pe o anumită perioadă, fie o cumpără. Nu avem niște niște tarife fixe, acestea vor varia în funcție de perioada de închiriere, dar și de mașina închiriată sau cumpărată, după caz (de brandul mașinii); o să fim destul de flexibili”, ne-au declarat fondatorii 5 To Go, Radu Savopol și Lucian Bădilă. 

Aceștia au planuri mari pentru 2018: pe lângă divizia mobilă, reprezentanții 5 To Go vor să ajungă la 100 de locații fixe 5 To Go și deja au acoperit 40% din targetul pe anul acesta.

Inițial am spus că până la sfârșitul anului o să avem 100 de locații fixe, dar după cum am evoluat în primele luni cred că undeva în septembrie – octombrie o să ne atingem targetul pe anul acesta de 100 de locații fixe”, ne-au declarat fondatorii 5 To Go. în prezent, lanțul 5 To Go deține 70 de locații fixe și 5 coffee spot-uri.

magazinstradal5togo

în următoarele 2-3 săptămâni, fondatorii 5 To Go vor deschide primul 5 To Go Drive, pe DN1 la km 103 Nistorești, aproape de Comarnic, și tot în luna aprilie aceștia vor deschide prima locație într-o galerie comercială, la Auchan Drumul Taberei.

Alte obiective pe 2018 se referă la dezvoltarea conceptului 5 To Go Plus – ‘Bigger is better’, deschiderea de noi coffee cornere și deschiderea unor noi piețe pe plan local.

în 2017, în cafenelele 5 To Go de la nivel național s-au vândit circa 2,5 milioane de pahare de cafea, iar anul acesta fondatorii lanțului estimează că se vor vinde între 4 și 5 milioane de pahare de cafea. Cel mai cerut produs este caffe latte.

Mai multe despre obiectivele de dezvoltare ale fondatorilor 5 To Go puteți citi în următoarea ediție a revistei Horeca România.

Sursă foto: pagina de Facebook 5 To Go.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302