Ursus Breweries a devenit lider în segmentul HoReCa, în 2017

mihaibarsanURSUSUrsus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, a devenit anul trecut lider în segmentul HoReCa, cu o cotă de piață de aproximativ o treime din piața de HoReCa.

Compania noastră a devenit lider în HoReCa în 2017 (în anul 2016 lider era Heineken), când spun lider în domeniu mă refer la cota de piață, care este aproximativ o treime din piața de HoReCa. Am recuperat un gap de 6 puncte procentuale, un avans foarte important în HoReCa. Ponderea business-ului nostru în acest segment este cam 33%, practic o treime din business-ul canalului e făcut prin noi și intenționăm să creștem această pondere”, ne-a declarat Mihai Bârsan, Vicepreședinte Marketing  Ursus Breweries, cu ocazia celebrării a 300 de ani de tradiție Timișoreana.

FACTORII CARE STAU LA BAZA CRESTERII

Potrivit acestuia, la baza creșterii înregistrate în segmentul HoReCa stau mai multi factori, printre care concentrarea investițiilor Ursus Breweries în acest sector, îmbunățirea imaginii tuturor brandurilor din portofoliu și inovația.

Am concentrat investițiile în horeca, am investit mai mult și am investit în special în calitate, în calitatea materialelor, iar referitor la locurile în care am investit, ne-am uitat să fie locuri de calitate. Al doilea factor care a stat la baza creșterii îl reprezintă îmbunătățirea imaginii brandurilor noastre și aici mă refer la toate brandurile. Creșterea în HoReCa a venit și din Timișoreana, a venit și mai mult din Ursus și a venit într-o măsură destul de mare din Peroni, care merge foarte bine.

Al treilea factor care a stat la baza creșterii este inovația. Timișoreana Nepasteurizată în sine a contribuit semnificativ la creșterea noastră, cred că un punct procentual de creștere a fost doar de la Timișoreana Nepasteurizată. În afară de Timișoreana Nepasteurizată am avut inovații și la Ursus și la Peroni, nu neapărat în produsele aduse, cât în servire și tipul de activare. Aș menționa Seara Ursus - aproape permanent sunt activate 500 de locații undeva în România cu Seara Ursus, iar asta duce la crearea unui vibe”, ne-a declarat reprezentantul departamentului de marketing al Ursus Breweries. 

Potrivit acestuia, circa 25% din vânzările companiei Ursus Breweries vin din HoReCa. 

beriursushoreca

TENDINȚE ȘI MOTOARE DE CREȘTERE ÎN HORECA

Ursus Breweries se aliniază trendurilor din segmentul HoReCa și vine în întâmpinarea operatorilor cu produse aflate în linie cu aceste tendințe. Pariul principal al companiei Ursus Breweries pentru segmentul HoReCa rămâne Peroni.

Avem o creștere semnificativă a ofertei în zona premium, în HoReCa unul din trendurile cu potențial foarte mare de creștere în valoare este de premium și craft. Și atunci ne-am diversificat portofoliul în zona asta și dacă anul trecut am venit cu Azuga, anul ăsta am mai introdus Meantime - Meantime este o berărie craft din Marea Britanie) -, care vine cu 3 variante. Rămânem cu Azuga și Peroni ca branduri cu creștere importantă și pe care ne bazăm în continuare și, bineînțeles, Asahi Super Dry, o bere care se potrivește foarte bine cu mâncarea mai light sau cu mâncarea din fructe de mare. Asahi Super Dry e deja în HoReCa, urmează să facem petrecerea de lansare. Pariul nostru principal pentru segmentul HoReCa este Peroni în continuare.

De asemenea, inovațiile în zona de specialități de bere blondă, care vin tot din dezvoltarea de craft, Timișoreana Nepasteurizată, Ursus Retro sunt motoare de creștere pe care ne bazăm în continuare”, ne-a mai declarat Mihai Bârsan.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok