Gilles Clavie 1Orbis Hotel Group, cel mai mare operator hotelier din Europa de Est, a semnat acordul de vânzare a Sofitel Budapest Chain Bridge cu Starwood Capital Group și a stabilit termenii pentru management.

Ca parte a tranzacției, care va fi finalizată în lunile următoare, sub rezerva aprobării din partea Oficiului European de Control al Fuziunilor, Starwood Capital Group, printr-un afiliat controlat, va achiziționa hotelul de lux din Budapesta, care va continua să funcționeze sub brandul "Sofitel" marcă a Orbis, în cadrul unui acord de management pe termen lung, încheiat pentru o perioadă inițială de 30 de ani...

14861425 xxlUn număr de aproximativ 2.000 de turiști, cu peste 10% mai mulți decât anul trecut, se vor caza și își vor petrece Revelionul în hotelurile de la mare, unde pentru trei nopți, plus masa de revelion, plătesc între 978 de lei și 4.000 de lei pe o cameră, potrivit estimărilor Litoralulromanesc.ro, cea mai mare agenție care trimite turiști români pe litoralul autohton. Cele mai scump hotel de Revelion de pe litoral, Iaki, a fost și primul care a vândut toate locurile.

APP HOTEL ROOMTransformarea experienței oaspeților, dintr-una bună în una excepțională, a devenit în ultimii ani obiectivul principal urmărit de fiecare manager din industria ospitalității, în vederea creșterii gradului de fidelizare a clienților săi. diferitele programe de loialitate, precum și personalizarea / customizarea serviciilor pe fiecare client în parte, reprezintă un focus principal al managerilor din această industrie sau, cel puțin, așa ar trebui.

Frank Reul Head of Development Orbis AccorHotelsEasternEuropeRomânia oferă o perspectivă excelentă pentru hoteluri cu branduri internaționale, atât în capitală, cât și în țară, cred reprezentanții celui mai mare lanț de hoteluri din Europa Centrală, Orbis Hotel Group, care “pariază” pe România și țintesc poziția de lider pe piața hotelieră locală. Cu 8 hoteluri în România, partenerul strategic în Europa de Est al AccorHotels continuă să își dezvolte rețeaua de hoteluri de pe plan local, în principal prin parteneriate cu investitori locali puternici, bazate pe contracte de management și franciză, dar ia în considerare și investițiile proprii în locații strategice.

promovahoteluribucurestiFocusul pus pe promovarea destinației se dovedește a fi o strategie câștigătoare pentru hoteluri, au susținut mai mulți hotelieri prezenți la eTravel Conference 2017. “Atunci când vine vorba de promovare, recomandarea mea pentru hotelieri este să se axeze pe promovarea destinației și nu neapărat pe hotel”, a declarat Cosmina Bucerzan, Director of Business Development...

hotelintercontinentalpremiatccibHotelul InterContinental București a câștigat Premiul I la Secția Turism, Categoria Întreprinderi mijlocii, din cadrul celei de-a 24-a ediții a Topului Firmelor din Capitală, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB). O noutate faţă de ediţiile precedente ale Topului Firmelor din București o constituie faptul că...

hamptonbyhiltoniasiHampton by Hilton,  brandul deținut de Hilton Worldwide, anunță deschiderea celui de-al doilea hotel Hampton by Hilton din România, la Iași. Noul hotel este poziționat în zona centrală a Iașiului, pe strada Anastasie Panu nr. 26, oferind acces ușor și rapid la zonele de afaceri, divertisment și cumpărături ale orașului. Hotelul pune la dispoziția...

Cele mai citite articole

Prev Next