litoral2017Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) lansează programul "Litoralul pentru toţi”, în perioada 22 mai - 18 iunie 2017. Până acum s-au înscris în program 12 hoteluri din toate stațiunile de pe litoral, care pun la dispoziție un număr de 1450 de locuri pe serie, ceea ce înseamnă că aproximativ 5.000 de turiști vor putea beneficia de vacanțe...

previziunihotelieri2017Hotelierii români sunt pozitivi atunci când fac estimările pentru anul 2017. Conform unui studiu realizat de portalul de rezervări online HotelGuru.ro în rândul hotelierilor parteneri, 45,6% dintre respondenți au o viziune pozitivă cu privire la evoluția numărului de turiști care vor alege ca destinație România, față de anul trecut. Unul dintre motivele pentru care hotelierii sunt optimiști...

sistemmanagementhotelierArhitectura unui sistem modern și eficient de management hotelier trebuie astăzi să îmbine și să integreze la nivel funcțional trei piese de software, relativ distincte, și anume: FrontDesk, Channel Manager și Booking Engine sau Internet Booking Engine (IBE). Dacă modulul FrontDesk, cunoscut de asemenea și ca Sistemul de Management al Proprietății...

relatieotahoteluriSubiectul rezervărilor directe a devenit de actualitate în lumea ospitalității și, cum era de așteptat, și în România. Hotelurile obțin majoritatea rezervărilor din relația cu OTA-urile. Acestea percep un comision considerat costisitor, prin urmare multe hoteluri se gândesc să dezvolte și canalul rezervărilor directe. Pentru că digitalul este un subiect destul de tehnic...

achizitiihoteluriResponsabilii cu achizițiile din hoteluri știu cât de important este să obțină prețuri și termene de plată mai bune la produsele și serviciile pe care le achiziționează. Acest lucru nu este întotdeauna ușor, negocierile sunt dure, pentru că fiecare parte - buyer și furnizor - își are în minte propriul interes. Dar dacă v-am spune că puteți obține acum prețuri și termene avantajoase...

cityplazaclujMultiplele avantaje aduse de afilierea la un lanț hotelier internațional, printre care vizibilitatea, accesul la sisteme globale de distribuție - unele foarte greu (dacă nu imposibil) de penetrat pentru operatorii independenți - sau creșterea prestigiului și a credibilității hotelului, fac din ce în ce mai tentantă opțiunea afilierii la un brand internațional, pentru hotelierii români. Un brand internațional...

hotelepoqueHotel Epoque a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane euro în 2016 și o creștere de 7% față de anul precedent, performanță datorată creșterii cu peste 33% a vânzărilor rezultate din MICE și cu 20% a restaurantului à la carte, potrivit reprezentanților hotelului. Pentru anul 2017, Epoque estimează venituri de 2,6 milioane de euro și o dezvoltare de 14% a segmentului F&B.

orbishotelgroupGrupul hotelier Orbis, cel mai mare lanț de hoteluri din Europa Centrală și partenerul strategic al AccorHotels în regiune, a obținut rezultate record în 2016, determinate de gestionarea foarte activă a veniturilor și de politicile inovatoare și eficiente de distribuție, precizează reprezentanții lanțului, care subliniază că și climatul economic favorabil din regiune a conferit...

Cele mai citite articole

Prev Next