DoubleTree By Hilton a lansat o campanie agresivă de rebranding

DT-IstanbulDupă celebrarea deschiderii hotelului cu numărul 250 din Istanbul, Turcia, DoubleTree by Hilton lansează iniţiativa de rebranduire la nivel global care se desfăşoară pe parcursul acestui an. Demarând o serie de operaţiuni de marketing, advertising, online, social media şi comunicare atât pe canale interne, cât şi externe, misiunea DoubleTree by Hilton este aceea de a revigora eforturile de extindere a brandului hotelier în întreaga lume. Investiţiile şi dezvoltarea serviciilor orientate către client realizate de grupul Hilton în ultimele luni au fost făcute ca să sporească încrederea clienţilor hotelurilor în acest brand.


“De când Hilton Worldwide a achiziţionat acest brand în urmă cu 10 ani, DoubleTree by Hilton s-a transformat dintr-un lanţ hotelier american, într-un brand hotelier internaţional, demonstrat de creşterea rapidă a numărului de hoteluri în 17 ţări de pe 5 continente”, a declarat Rob Palleschi, directorul general DoubleTree.
Oamenii care au stat la DoubleTree by Hilton, în ultimii ani, au observat o transformare în experienţa hotelieră. Proprietarii brandului au investit peste 3 miliarde de dolari în aceşti ani în îmbunătăţirea imaginii şi serviciilor la fiecare hotel DoubleTree din lume.

DT-Istanbul2
Din anul 1986 până în prezent, peste 230 milioane de bucaţi de dulciuri şi prăjituri au surprins oaspeţii care s-au cazat la aceste hoteluri, astfel brandul hotelier anticipează ca numărul acestora va creşte până la începutul anului 2012 la 250 de milioane, iar ospetele care va primi prăjitura cu acest număr va fi premiat.

DoubleTree_by_Hilton1
Campania de awareness la nivel global, DoubleTree by Hilton a lansat-o la începutul acestei luni printr-o serie de reclame TV pe marile reţele de televiziune precum Food Network, TNT şi USA Network, ads print şi online, dar şi pe reţelele sociale. Promoţiile şi evenimentele de promovare vor continua pe tot parcursul anului 2011. Pentru a consolida numele DoubleTree şi direcţiile cu care oaspeţii să se identifice, brandul a investit în una dintre cele mai agresive strategii de rebranding pentru toate cele 250 de hoteluri.
Lanţul hotelier a urmărit să realizeze un rebranding pe înţelesul tuturor, prin transmiterea unui mesaj simplu şi anume că DoubleTree by Hilton este locul “în care lucrurile mărunte înseamnă totul”.


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok