Hilton Worldwide îşi dezvoltă portofoliul în România

Planul de expansiune a lanţului hotelier Hilton Worldwide include şi România. Pe termen scurt, grupul hotelier va inaugura în ţara noastră 3 hoteluri sub brandul DoubleTree by Hilton, în 2011, (în Bucureşti, Ploieşti şi Oradea), iar pe termen lung lanţul internaţional va avea în România 20-30 de hoteluri sub diferite branduri ale Hilton, potrivit Didier Martin, vicepreşedinte operaţiuni Hilton Worldwide Europa de Est, Turcia, Rusia şi Israel, citat de Capital.ro.
logonoutreePrima unitate se va deschide în vara aceasta la Bucureşti, sub brandul DoubleTree by Hilton şi va fi urmată de lansarea de la Ploieşti (rebranduirea hotelului Prahova Plaza), respectiv de inaugurarea hotelului de la Oradea.
Pentru hotelul DoubleTree by Hilton care urmează a fi inaugurat în Bucureşti, Hilton Worldwide a semnat un contract de franciză cu firma VIS 7 Import Export SRL. Hotelul este situat pe strada Nerva Traian, în apropierea Pieţei Unirii. Şi hotelul DoubleTree by Hilton care va fi deschis la Ploieşti, va fi dezvoltat tot în regim de franciză, compania hotelieră Hilton Worldwide semnând în acest sens un contract cu firma Valdor SRL, pentru actualul hotel Prahova Plaza Ploieşti. Hotelul, deja existent, va deveni astfel DoubleTree by Hilton Ploieşti, după renovarea şi efectuarea unei serii de îmbunătăţiri. Singurul hotel care va fi deschis sub contract de management este cel de la Oradea, grupul Hilton semnând un contract de management cu SIF Banat Crişana (prin firma Calipso) pentru un hotel cu 147 de camere în Oradea
hamptonPlanurile pentru 2012 includ alte două inaugurări, acestea fiind Hampton Braşov (în parteneriat cu fondul de investiţii Future Invest), Hampton Cluj-Napoca (în parteneriat cu o companie românească ce activează în sectorul sănătăţii). Odată deschise aceste cinci noi unități, Hilton Worldwide va totaliza şapte hoteluri în România, mai mult decât orice alt lanţ internaţional prezent pe plan local.
Potrivit lui Didier Martin, într-un interval de timp de cinci până la zece ani, lanţul internaţional va avea în România 20-30 de hoteluri sub diferite branduri ale Hilton, fără să excludă prezenţa unui brand de lux (Waldorf Astoria prezent doar în patru oraşe din Europa - n. red).
Cel mai probabil, o mare parte dintre noile unităţi de cazare vor fi în franciză, după modelul Double Tree Unirii şi Ploieşti. „În SUA, 95% dintre hotelurile noastre sunt operate în franciză. Pentru Europa, mult prea obişnuită cu sistemul de management, este un lucru nou“, explică Martin viitoarele colaborări.
Până la inaugurări, ţinta Hilton este creşterea gradului de ocupare, astfel încât cifrele aferente anului 2011 să ajungă aproape de nivelul lui 2007, cel mai bun an pentru industria hotelieră. „Criza nu ne-a afectat atât de mult, iar Europa de Est recuperează acum foarte mult scăderile din aceşti ultimi doi ani. Ne întoarceam la rezultatele din 2007“, conchide Didier Martin.


Sursa: Capital.ro


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok