Accesul gratuit la internet în hoteluri se anunţă profitabil

Cel mai mare grup hotelier independent din Marea Britanie, Best Western, a lansat o campanile la nivel naţional prin care încurajează internetul gratuit pentru oaspeţii hotelurilor, după ce s-a constatat că acest serviciu ar putea aduce economisirea în sectorul hotelier britanc a peste 1,4 miliarde de lire sterline pe an.

BWSITE
Best Western oferă acces gratuit la internet tuturor oaspeţilor săi din cele 270 de hoteluri din Marea Britanie, astfel oaspeţii aflaţi în călătorii de afaceri realizează o economie de 28 de milioane de lire sterline anual. Prin această campanie lanţul hotelier doreşte să-i convingă şi pe alţii să facă acelaşi lucru pentru a ajuta economia britanică şi îi invită pe site-ul www.bestwestern.co.uk/freeInternet să susţină această campanie.
Best-western-logos-hotels-reservations-1După o analiză a ultimelor cifre lansate de organizaţia specializată pe studii de piaţă BDRC, Best Western crede că dacă toate lanţurile hoteliere mari ar oferi internet gratuit clienţilor s-ar realiza o economie  în acest sector în valoare de 1.431.000.000 lire sterline în fiecare an. Cifrele se bazează pe statisticiloe BDRC care arată faptul că în 2010 au fost disponibile pentru clienţii business 106 milioane camera în Marea Britanie, cu o rată medie a taxei de internet în valoare de 13,50 lire sterline pe vizită. Un client business se cazează într-un hotel britanic în medie de 11 ori pe an, asta însemnând că un client ar putea economisi 197,89 lire pe an.
Tim Wade, directorul de marketing al Best Western a declarat că “Nu numai că internetul gratuit va încuraja cererea pentru mai multe înnoptări, determinând astfel o impulsionare a industriei hoteliere din Marea Britanie, dar va aduce clienţilor o economie de peste 1 miliard de lire sterline pe an”.
Important este faptul că dacă toate cele 4.200 de hoteluri Best Western din întreaga lume vor oferi internet gratuit, comunicarea şi distanţa nu vor mai constitui o problemă pentru clienţii plecaţi în interes de afaceri. Accesul la internet este un criteriu esenţial pe baza căruia clienţii business îşi aleg hotelul în vor sta atunci când călătoresc.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok