10 trenduri pentru sectorul hotelurilor boutique

Primul summit dedicat hotelurilor boutique din Europa, „Boutique Hotel Summit 2011” a trasat direcţiile viitoare ale acestui sector, aflat în ultimii ani în continuă expansiune. Conferinţa a avut loc la mijlocul lunii iunie în Londra şi a reunit lideri ai industriei hoteliere din întreaga lume, care au identificat trendurile în sectorul hotelurilor de tip boutique.
Organizatorul evenimentului, Piers Brown a declarat la inaugurarea primei conferinţe business2business dedicate hotelurilor boutique şi lifestyle din Europa că piaţa hotelurilor boutique evoluează într-un ritm rapid, iar conferinţa vine în sprijinul celor care operează deja acest tip de unităţi, care vor afla astfel cum se preconizează că va evolua acest sector al industriei hoteliere. În cadrul conferinţei s-au identificat, potrivit Travel Daily News, următoarele tendinţe:

logoboutique
•   Oaspeţii hotelurilor de tip boutique au aşteptări diferite faţă de clienţii hotelurilor obişnuite. Ei vor să găsească aici o experienţă diferită, tocmai de aceea hotelierii care deţin astfel de hoteluri trebuie să se axeze pe oferirea unor experienţe unice şi nu pe designul hotelului, aşa cum se întâmplă de multe ori.
•   Grija pentru mediul înconjurător. Există o nişă în creştere de turişti preocupaţi de protejarea mediului înconjurător, iar reprezentanţii hotelurilor boutique pot întâmpina cel mai bine aşteptările acestor tip de clienţi. Hotelurile boutique sunt cunoscute pentru grija lor faţă de mediu şi pentru economiile pe care le fac. 

greenhotel
•   Nu brandul este cel mai important pentru un hotel boutique. Din contră, clienţii acestor tip de hoteluri nu caută neapărat brandurile internaţionale ci vor un loc unde pot interacţiona cu stafful hotelier şi unde să se simtă ca acasă.
•   Este important pentru hotelurile de tip boutique să ofere tehnologii de calitate, cel puţin la fel de bune ca acelea pe care clienţii le au acasă. Într-un hotel de tip boutiqe tehnologia ar trebui să fie extrem de uşor de utilizat şi practică.
hotelistoric•   Autenticitatea este cuvântul cheie pentru un boutique hotel de succes. Boutique Hotelurile se pretează în mod particular la transformarea unor clădiri istorice sau inovative în felul lor. Având grijă la materialele utilizate şi la structura originală a clădirii, aceste unităţi se pot încadra cu uşurinţă la cele mai durabile şi autentice unităţi hoteliere.
•   Boutique hotelurile pot valorifica flexibilitatea lor şi pot oferi o varietate de tipuri de camere, fiecare cu design individual, mai degrabă decât camere standard.
•   Preţul este un atuu pentru hotelurile boutique. Acesta ar trebui să fie extrem de avantajos pentru clienţi.
•   Boutique hotelurile dedicate sectorului business sunt în continuă creştere iar hotelierii ar trebui să aibe grijă să ofere servicii total diferite pentru această categorie decât restul hotelurilor.
•   Şi hotelurile de tip lifestyle cu peste 100 de camere vor lua amploare în următoarea perioadă.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok