Investiţii masive în noi hoteluri marca Marriott Hotels&Resorts

Conducerea Marriott Hotels&Resorts a anunţat oficial că îşi va adăuga în portofoliu 50 de hoteluri noi în următorii 4 ani, unităţi care se vor adăuga celor peste 500 de hoteluri din 54 de ţări din portofoliul actual al companiei. Investiţia se ridică la miliarde de dolari şi reprezintă cel mai important anunţ din punct de vedere financiar al companiei din momentul în care criza economică a zguduit industria ospitalităţii.

Marriott-Hotel

“Suntem încântaţi să anunţăm această creştere semnificativă a numărului de hoteluri noi din portofoliul Marriott Hotels&Resorts, fiecare cu un design unic dar cu aceleaşi standarde ridicate în ceea ce priveşte serviciile oferite şi facilităţile pe care Marriott Hotels& Resorst le oferă atât turiştilor de business cât şi de leisure din întreaga lume”, a declarat Paul Hill, senior vice president, brand management for Marriott Hotels&Resorts.
marrioMarriott va deschide aşadar în următorii 4 ani, 12 hoteluri în America, 24 de hoteluri în regiunea Asia/Pacific, 4 hoteluri în Europa şi 9 hoteluri în Orientul Mijlociu/Africa.
Paul Hill a declarat pentru 4Hoteliers.com că Brazilia, India, Rusia şi China sunt pieţele principale unde s-a înregistrat în ultimii ani creştere economică, şi că ,,Pe măsură ce afacerile explodează în aceste ţări, automat creşte şi cererea pentru hoteluri. În următorii 20 de ani am putea avea la fel de multe hoteluri în China cum avem în America”.
Luna trecută grupul hotelier a deschis hotelul cu 295 de camere Shanghai Marriott Lawn şi hotelul de 364 de camere Jaipur Marriott Hotel - care are şi cea mai mare sală de dans din Jaipur.
Următoarele inaugurări anunţate sunt: hotelul de 5 stele Shanghai Marriott Hotel City Centre, cu 720 de camere, hotelul cu 319 camere Guangzhou Marriott Hotel Tianhe, hotelul Rayong Marriott Resort Spa şi hotelul cu 392 de camere Haikou Marriott Resort and Spa.
“Acum 20 de ani în China nu exista o clasă de mijloc. Astăzi există aproximativ 200 de milioane de oameni în clasa mijlocie care călătoresc în Asia şi China aşa că e logic de ce a crescut cererea pentru hoteluri. Creşterea a scăpat de sub control”, a mai declarat Paul Hill. 
Cu peste 500 de hoteluri în 54 de ţări, Marriott Hotels&Resorts este compania hotelieră cu cele mai larg răspândite hoteluri din lume, cu o concentraţie de unităţi în Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Canada, Europa, China şi Mexic.

Sursa: www.news.marriott.com