Hotelierii fac progrese în marketingul mobil

MBTot mai mulţi hotelieri investesc în marketingul mobil la nivel mondial pentru a veni în întâmpinarea aşteptărilor turiştilor de business şi nu numai, potrivit unui nou studiu realizat de compania Sabre Travel Network. Rezultatele studiului arată că turiştii de business îşi doresc să poată viziona pe telefonul mobil hoteluri din întreaga lume dar şi să aibe posibilitatea de a rezerva o şedere la hotel, direct pe de telefonul lor mobil.
Conform studiului, 72% din turiştii de business intervievaţi (cu 26% mai mulţi ca în 2009) sunt interesaţi de posibilitatea de a găsi hotelurile pe o hartă utilizând dispozitivele lor mobile. De asemenea, 47% din turiştii de afaceri intervievaţi utilizează zilnic Smartphone-ul pentru a viziona şi a primi diverse reclame, din partea unor companii (cu 95% mai mult ca în 2009). În acelaşi timp, 66% din respondenţi au declarat că sunt interesaţi să rezerve o şedere la hotel direct de pe telefonul mobil.
MB2Investiţiile în marketingul mobil sunt aşadar esenţiale pentru succesul unei afaceri din industria ospitalităţii şi cheia pentru atragerea unui număr tot mai mare de rezevări din partea turiştilor de business.
Iată câteva sfaturi din partea unui expert în marketing hotelier, Jessica Lynch de la Sabre Hospitality Solutions, pentru a vă îmbunătăţi marketingul mobil al hotelului dumneavoastră:
-    Asiguraţi-vă că site-ul hotelului dumneavoastră are o aplicaţie pentru telefoanele mobile şi că opţiunea de a rezerva o şedere este funcţională.
-   Utilizaţi mobile websites ca un suport pentru a oferi alte promoţii. Oferiţi discounturi turiştilor care rezervă de pe telefonul mobil, acest lucru îi încurajează să revină pe site-ul dumneavoastră.
-    Profitaţi de programele de marketing bazate pe SMS-uri. Mulţi oaspeţi optează pentru acest lucru şi îşi doresc să primească mesaje promoţionale prin intermediul mesajelor de la companiile care îi interesează.
-    Beneficiaţi de “minunile” pe care le oferă reţelele de socializare online, care vă oferă o serie de avantaje: puteţi încărca poze cu hotelul dumneavoastră, puteţi face trimitere printr-un link direct către site-ul dumneavoastră, iar oaspeţii pot chiar rezerva direct de pe Facebook. Foarte important este să încurajaţi clienţii dumneavoastră să scrie review-uri despre hotelul dumneavoastră pe aceste reţele.
-   Optimizaţi localizarea hotelului dumneavoastră pe Google Places şi pe mobile site-ul dumneavoastră. 
Pentru că numărul de utilizatori de telefon mobil care accesează internetul este din ce în ce mai mare, utilizatorii caută cu disperare site-uri de calitate optimizate pentru ecranul mic al telefonului, care să aibă informaţii şi facilităţi la fel ca site-urile realizate pentru browserul de pe calculator.
Mediul mobil poate reprezenta mediul perfect pentru o campanie de comunicare de succes şi răspunde nevoilor turiştilor din zilelor noastre, însă nu uitaţi că  telefoanele mobile se schimbă, evoluând şi îmbunătăţindu-se în permanenţă, aşa că este esenţial să ţineţi pasul cu aceste schimbări.

Sursa: 4hoteliers.com


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok