Ce nemulţumiri invocă oaspeţii hotelieri

Este important pentru hotelieri să cunoască sursele de nemulţumire ale oaspeţilor care le trec pragul. Zgomotul, problemele legate de întreţinerea camerelor, dificultăţile de conectare la internet şi mirosul din camerele de hotel se pare că sunt cele mai mari nemulţumiri ale clienţilor hotelieri, potrivit ediţiei de anul acesta a studiului North America Hotel Guest Satisfaction Index.
dirtyStudiul relevă faptul că nu toate problemele sunt raportate personalului hotelier, însă faptul că ele nu sunt raportate nu înseamnă că ele nu există. De exemplu o persoană de afaceri care se cazează la hotelui dumneavoastră şi trebuie să intre rapid pe internet pentru o chestiune de serviciu va raporta cu siguranţă prompt o defecţiune de internet, în timp ce un oaspete care încearcă să doarmă, cu greu se va ridica din pat să meargă la până la Front Office să raporteze o problemă legată de zgomot, decât dacă acesta este chiar insuportabil.

Studiul arată că problemele iscate de atitudinea nepotrivită a personalului hotelier faţă de oaspeţi sunt mult mai multe decât cele raportate. O altă nemulţumire a oaspeţilor hotelieri - aparent minoră - se referă la cardurile de acces în camerele de hotel care de prea multe ori nu funcţionează, problemă care, spre deosebire de altele, este raportată în 93% din cazuri. De ce nu în 100% din cazuri v-aţi întreba? Pentru că unii oaspeţi mai "păţiţi" cer şi o cheie de rezervă, pentru a evita să se întoarcă din drum.
connectCeea ce trebuie să ţină seama fiecare hotelier este că problemele legate de conexiunea la internet pot avea repercursiuni serioase asupra performanţelor unităţii hoteliere respective şi pot duce la pierderea unei nişe importante din piaţă. Nu încercaţi să economisiţi bani în calitate de hotelier, când vine vorba de internetul oferit de hotelul dumneavoastră.
În ceea ce priveşte nemulţumirile oaspeţilor nu uitaţi că dacă acestea nu sunt raportate nu înseamnă că ele nu există. Tocmai de aceea este bine să încurajaţi clienţii să spună ce i-a deranjat pe parcursul şederii în unitatea dumneavoastră. Stafful nu poate rezolva o problemă neraportată.

Sursa: HotelNewsNow.com