Ce nemulţumiri invocă oaspeţii hotelieri

Ce nemulţumiri invocă oaspeţii hotelieri
person Horeca
access_time_filled

Este important pentru hotelieri să cunoască sursele de nemulțumire ale oaspeților care le trec pragul. Zgomotul, problemele legate de întreținerea camerelor, dificultățile de conectare la internet și mirosul din camerele de hotel se pare că sunt cele mai mari nemulțumiri ale clienților hotelieri, potrivit ediției de anul acesta a studiului North America Hotel Guest Satisfaction Index.
dirtyStudiul relevă faptul că nu toate problemele sunt raportate personalului hotelier, însă faptul că ele nu sunt raportate nu înseamnă că ele nu există. De exemplu o persoană de afaceri care se cazează la hotelui dumneavoastră și trebuie să intre rapid pe internet pentru o chestiune de serviciu va raporta cu siguranță prompt o defecțiune de internet, în timp ce un oaspete care încearcă să doarmă, cu greu se va ridica din pat să meargă la până la Front Office să raporteze o problemă legată de zgomot, decât dacă acesta este chiar insuportabil.

Studiul arată că problemele iscate de atitudinea nepotrivită a personalului hotelier față de oaspeți sunt mult mai multe decât cele raportate. O altă nemulțumire a oaspeților hotelieri – aparent minoră – se referă la cardurile de acces în camerele de hotel care de prea multe ori nu funcționează, problemă care, spre deosebire de altele, este raportată în 93% din cazuri. De ce nu în 100% din cazuri v-ați întreba? Pentru că unii oaspeți mai „pățiți” cer și o cheie de rezervă, pentru a evita să se întoarcă din drum.
connectCeea ce trebuie să țină seama fiecare hotelier este că problemele legate de conexiunea la internet pot avea repercursiuni serioase asupra performanțelor unității hoteliere respective și pot duce la pierderea unei nișe importante din piață. Nu încercați să economisiți bani în calitate de hotelier, când vine vorba de internetul oferit de hotelul dumneavoastră.
În ceea ce privește nemulțumirile oaspeților nu uitați că dacă acestea nu sunt raportate nu înseamnă că ele nu există. Tocmai de aceea este bine să încurajați clienții să spună ce i-a deranjat pe parcursul șederii în unitatea dumneavoastră. Stafful nu poate rezolva o problemă neraportată.

Sursa: HotelNewsNow.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302