Sondaj: Serviciile hoteliere din Bucureşti nesatisfăcătoare pentru străini

Potrivit celui mai recent sondaj global realizat de hotel.info referitor la gradul de mulţumire al oaspeţilor hotelieri din 20 de capitale ale lumii, Bucureştiul a scăzut un loc în top, ajungând pe locul 18. Serviciile hoteliere din Varşovia (capitala Poloniei) au reuşit să câştige cele mai multe puncte de la oaspeţii lor, aceştia apreciind în mod deosebit calitatea serviciilor din acest oraş. Şi de serviciile de cazare din Tokio oaspeţii hotelurilor au fost foarte mulţumiţi. Capitala Japoniei a înaintat în Top 20 de pe poziţia a treia (la evaluarea din august) pe poziţia 2 la evaluarea curentă. Pe locul 3 în clasamentul actual se situează oraşul Helsinki, capitala Finlandei.
bellhotel.info este un serviciu gratuit de rezervări hoteliere pentru companii şi clienţi privaţi. În întreaga lume, serviciul oferă peste 210.000 hoteluri pentru rezervări pe cale electronică. Oaspeţii hotelieri au evaluat prin intermediul hotel.info hotelul la care au făcut rezervări după plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.
Bangkok, plasat anterior pe locul 19, a fost votat de către clienţii hotelurilor cu o evaluare de 7,49 şi se află acum în prima jumătate a tabelului, pe locul 8. În ciuda unei uşoare creşteri a gradului de mulţumire a clienţilor. În ciuda unei uşoare creşteri a gradului de mulţumire a clienţilor, capitala Spaniei Madrid se află pe ultimul loc în clasamentul global. Din nou de departe învinşi se prezintă hotelierii din Roma cu 6,89, Paris cu 6,73 şi Londra cu 6,57 puncte.

top2