Ce îi deranjează pe turiştii de business la unităţile hoteliere

Potrivit unui studiu realizat pe mai mult de 3000 de turişti de business din 600 de oraşe din întreaga lume, personalul hotelier nepoliticos reprezintă cea mai mare nemulţumire a turiştilor de afaceri, iar 74% din aceştia consideră că tratamentul impersonal pe care îl primesc de la angajaţii hotelurilor atunci când se cazează într-o unitate reprezintă unul dintre lucrurile pe care le detestă cel mai mult atunci când trebuie să călătorească în interes de afaceri. Studiul a fost realizat de compania Vitesse Worldwide.

target2

“Ceea ce reiese foarte clar din acest studiu este că principala nemulţumire a turiştilor de business nu se referă la tarifele tot mai piperate practicate de hoteluri, ci din contră, principala lor nemulţumire ţine de un aspect mai sentimental, mai afectiv: relaţia cu angajaţii hotelurilor. O atenţie mai mare din partea angajaţilor pentru clienţii de business ar putea reprezenta acea notă distinctivă care ar determina un asemenea client (extrem de pretenţios) să se întoarcă în unitatea respectivă”, a declarat CEO Vitesse Worldwide, Shawn Abaspour.

client1

Aşadar, printre cele mai rele experienţe menţionate de turiştii de business se numără acelea în care aceştia au fost trataţi de angajaţii hotelurilor ca “încă un client în plus”; studiul vorbeşte de acel tratament de “turmă” aplicat de angajaţii unităţilor hoteliere miilor de clienţi care trec pragul unui hotel. Oamenii de afaceri vor să se simtă importanţi, unici, speciali faţă de restul lumii.
Potrivit studiului, personalul hotelier are acum un instrument extrem de eficace pentru a crea o legătură mai personală cu clienţii lor: reţelele de socializare online. Deşi hotelierii sunt extrem de know1conştienţi de cine sunt clienţii lor de afaceri – cât de des se cazează la hotelul lor, câţi bani cheltuiesc, care este durata medie a şederii lor, aceste informaţii nu sunt de ajuns. Căutaţi mai multe informaţii despre ei! Folosiţi social media pentru a vedea care sunt hobby-urile lor, ce îi pasionează, ce filme le plac, ce mâncare ş.a. Hotelul Ritz Carlton din Beijing de exemplu îşi suprinde deseori oaspeţii fie cu DVD-uri cu filmele lor preferate în cameră, fie cu poza familei lor pe birou... Aceste lucruri rămân întipărite în memoria oaspeţilor mult timp şi îi determină să se întoarcă la dumneavoastră. Personalizarea serviciilor nu va fi trecută cu vederea de turiştii de business.
Printre lucrurile pe care le apreciază cel mai mult turiştii de business la un hotel se numără serviciile de concierge. Un concierge înarmat cu informaţii solide contează mult în ochii exigenţi ai turiştilor de afaceri şi poate constitui un motiv pentru aceştia de a se reîntoarce la acea unitate hotelieră.


banner aprilie