4 paşi strategici pentru a eficientiza renovarea unui hotel

4 paşi strategici pentru a eficientiza renovarea unui hotel
person Horeca
access_time_filled

progressRenovarea unui hotel este o perioadă provocatoare pentru funcționarea acelei unități, însă dacă aceasta este planificată strategic și executată cu grijă, nu ar trebui să afecteze celelalte zone operaționale ale hotelului. Este esențial pentru operatorii de hoteluri să ia în considerare câteva aspecte pentru a eficientiza renovarea unității și putea menține hotelul operațional în timpul modernizărilor.
1.Cum poate fi cel mai bine utilizat spațiul pe care îl aveți la dispoziție?

Prima întrebare pe care ar trebui să și-o adreseze cei care se ocupă de renovarea unui hotel este aceasta: „Care este cea mai bună utilizare a spațiului?” Cum poate fi cel mai bine utilizat spațiul pe care îl aveți la dispoziție? O renovare corectă profită de oportunitatea de a reconsidera modul de întrebuințare al întregului spațiu oferit de clădirea hotelului. Procesul de renovare ar trebui să înceapă cu o evaluare corectă a spațiilor publice, a dotărilor operaționale și a camerelor pentru oaspeți. Trebuie văzut care dintre acestea sunt cele mai solicitate, care și-au demonstrat utilitatea.
Trebuie avut mereu în vedere cuvântul Eficiență: cum să scoți cel mai mult de la spațiul pe care îl ai la dispoziție. Împreună cu echipa dumneavoastră ar trebui să dezvoltați un plan referitor la cum poate un hotel să producă cel mai mare venit pe metru pătrat și care sunt costurile și beneficiile pentru fiecare renovare potențială. Doar după ce aceste lucruri sunt luate în considerare ar trebui să înceapă renovarea hotelului. 
2. Cum puteți să mențineți hotelul deschis pe timpul renovării?

Unul dintre principalele obiective în timpul renovării unei unități de cazare este acela de a reabilita unitatea în așa manieră încât hotelul să rămână operațional. Pentru camerele hotelului, acest lucru poate fi realizat prin renovarea etajelor pe rând, nu în același timp. Ascensoarele pot fi programate să nu se oprească la etajele aflate în lucru. Acest lucru ar putea crea ulterior o cerere mai mare pentru etajele proaspăt renovate.

inside

În ceea ce privește spațiile publice și back of house, lucrurile sunt mai complicate, deoarece majoritatea hotelurilor au doar un lounge, un lobby sau o spălătorie. Programați renovarea acestor spații în extrasezon sau în perioadele cu o cerere extrem de scăzută.

3. Ce tehnologii există pe piață pentru a vă ajuta să evitați problemele curente din timpul renovărilor?
Este important ca în procesul de renovare să fiți la curent cu noile tehnologii pe care le puteți folosi pentru a evita problemele comune din timpul renovărilor.
4. Ce legi s-au schimbat?
legeLegile se schimbă în permanență, iar unele dintre ele s-ar putea să nu fi fost în vigoare atunci când hotelul a fost construit sau în timpul renovărilor anterioare. Designerii, arhitecții și constructorii trebuie să fie bine instruiți în ceea ce privește legislația din domeniu. De exemplu, o lege referitoare la americanii cu dizabilități stabilește anumite standarde pentru hoteluri în vederea asigurării accesibilității acestor persoane în respectiva unitate. Multe dintre aceste reglementări au fost actualizate, astfel că cei care construiesc hoteluri trebuie să fie la curent cu toate update-urile.
Aceste reglementări pot afecta fiecare etapă a renovării unui hotel, de la guestrooms, la intrarea în hotel sau la toaletele publice. Fiecare schimbare planificată trebuie să ia în considerare o mulțime de reglementări legislative.
Profitați de oportunitatea pe care o oferă renovarea unui hotel de a eficientiza activitatea acestuia.

Sursa: Hotelnewsnow.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302