Cum a schimbat tehnologia mobilă camerele de hotel

intra2Camerele de hotel au suferit schimbări vizibile – cele care s-au adaptat bineînţeles timpurilor, căci mai sunt şi hoteluri învechite - ca urmare a noilor tehnologii mobile care au acaparat interesul oaspeţilor hotelieri din zilele noastre. Interacţiunea oaspeţilor hotelieri cu personalul hotelului şi întreaga experienţă a oaspeţilor se transformă astăzi datorită unui simplu dispozitiv mobil. Cum a schimbat concret tehnologia mobilă activităţile din cadrul hotelurilor? Iată câteva aspecte în care dispozitivele mobile joacă un rol important în transformarea modului de operare din hoteluri.
1. Modul de plată: unele bănci, dezvoltatori de mobile dar şi companii de carduri de credit au creat deja un “portofel mobil”, care permit oaspeţilor hotelieri să îşi plătească camera de hotel şi să facă respectiva tranzacţie direct de pe telefonul mobil.
2.  Cheile de la camera de hotel: Noile tehnologii permit oaspeţilor să îşi folosească telefonul mobil pe post de cheie la camera de hotel, trimiţând un semnal codat, care este unic pentru fiecare utilizator.
3. phoneTelefoanele fixe din camerele de hotel: aproape tot ce se poate face de pe un telefon standard dintr-o cameră de hotel poate fi făcut astăzi de pe telefonul mobil. O dată ce hotelurile vor găsi o modalitate rapidă pentru oaspeţi de a contacta persoana de la recepţie în caz de urgenţă, telefoanele din camerele de hotel pot deveni istorie.
4. Biroul de Concierge: cu un sistem de conciege virtual care poate fi accesat de oriunde din hotel, nu va mai fi nevoie pentru oaspeţi să coboare la lobby pentru a ruga persoana de concierge să facă o rezervare la cină, să îi informeze despre muzeele din regiune sau să îi ajute să planifice o noapte romantică pentru partener.
5. Room service: cu ajutorul noilor applicaţii mobile, oaspeţii nu mai trebuie să stea legaţi de camera de hotel pentru a beneficia de Room Service. Utilizând “Locatorul” de pe mobil, room service vă va putea livra comanda oriunde pe proprietate.
6.  Persoana de la Front Desk: această funcţie dintr-un hotel ar putea să se schimbe radical în curând o dată ce oaspeţii se adaptează noilor tehnologii şi foloseasc telefonul mobil pe post de cheie la camera de hotel, iar hotelurile îşi trimit factura clienţilor prin intermediul emailului.

concierge1

7.  Materialele promoţionale printate din camerele de hotel. Oamenii de marketing din hoteluri pot să nu se mai îngrijoreze cu materialele tipărite deja depăşite, pe care le găsim totuşi în fiecare cameră de hotel. Tot ce trebuie să facă aceştia este să îşi actualizeze site-urile, căci cu ajutorul telefoanelor mobile oaspeţii pot afla imediat noutăţile şi ofertele respectivului hotel.
8.  Ceasurile cu alarmă. Cine mai are nevoie de un ceas cu alarmă separat, atunci când are mobilul lui de încredere să îl trezească?
9.  In-Room Entertainment. Hotelierii din zilele noastre descoperă că oaspeţii ar folosi mai degrabă telefonul mobil pentru a se uita la filme sau a se juca jocuri decât să cheluiască bani pe entertainment în cadrul hotelului.
10. Termostatele, întrerupătoarele de lumină ş.a.: Deja există sisteme all-in-one, care permit oaspeţilor să aibe un control al luminii, temperaturii ş.a. de pe un singur dipozitiv. Unii vânzători deja au o aplicaţie pentru versiunea de acasă a acestui sistem de control centralizat, aşa că este o chestiune de timp până se va crea o aplicaţie şi pentru hoteluri.
11. Cablurile de alimentare. Oaspeţii nu mai sunt nevoiţi să îşi care după ei enervantele cabluri de încărcat telefonul mobil, care îi ţin legaţi de o priză. Aţi auzit de wireless power charging stations? Ele permit oamenilor să îşi încarce telefonul mobil  fără a-l conecta la o priză.
Nu uitaţi: indiferent cât de repede se vor integra device-urile mobile în operaţiunile hotelurilor şi câte lucruri vor schimba ele, un lucru este cert: oaspeţii cer operatorilor din industria ospitalităţii să îmbrăţişeze tehnologia mobilă pentru că ea face parte din viaţa zilnică a fiecăruia dintre ei.

Sursa: www.hospitalitynet.org


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok