S-a deschis primul hotel tip Family Club-Premium All Inclusive din ţară

Primul hotel tip Family Club - Premium All Inclusive din România şi-a deschis oficial porţile în staţiunea Mamaia. Este vorba de complexul hotelier Mercur-Minerva, care a fost achiziţionat de agenţia de turism Mareea şi care a fost renovat în perioada 2011-2012.  Complexul se adresează familiilor cu copii şi este format din 2 hoteluri de 3 stele, hotelul Mercur şi hotelul Minerva, şi o vilă - Vila Maia, cu o capacitate totală de 282 de camere duble şi 12 apartamente. 

complexmareea

Complexul se întinde pe aproximativ 25.000 mp, în zona centrală a staţiunii Mamaia, vizavi de Clubul Scandinavia, lângă hotelul Rex, la circa 50 metri de plajă.
Pe lângă cele 3 unităţi de cazare complexul pune la dispoziţia turiştilor restaurantul Mercur-Minerva, format din salonul principal care are o capacitate de 600 de persoane, din care 400 locuri în interior şi 200 locuri în zona de terase acoperite. În zona de terasă descoperită capacitatea creşte cu încă 300 locuri. Copiii beneficiază de o serie de gratuităţi atât la cazare cât şi la masă, în funcţie de pachetul achiziţionat.

Pe partea de agrement complexul pune la dispoziţia familiilor cu copii 2 terenuri de tenis, 3 zone de joacă pentru copii (o zona interioră, 2 zone exterioare în cadrul complexului şi o zonă pe plajă – toate beneficiind de supravegherea animatorilor precum şi de supraveghere video), 1 teren de baschet/fotbal, 1 teren de volei, 2 piscine cu zonă de plajă, lounge bar&cafenea, zonă de magazine cu articole de plajă şi sală fitness.

cameramercur

Familiile care se cazează la complexul Mercur-Minerva beneficiază şi de un program artistic, spectacole speciale (seri tematice săptămânal), muzică live, mini cinema, mini disco pentru copii, darts, tenis de masă, volei pe plajă, concursuri şi beach party.
Agenţia de turism Mareea a achiziţionat acest complex anul trecut, datorită creşterii numărului de turişti care achiziţionează vacanţe pe litoral prin intermediul acestei agenţii de turism, potrivit lui Marius Usturoiu, directorul general şi proprietarul Mareea. Din punctul de vedere al numărului de români trimişi în vacanţă pe litoralul românesc al Mării Negre, touroperatorul Mareea a fost lider de piaţă în 2011, cu peste 80.000 de turişti, în creştere cu 23% comparativ cu anul 2010.


Cele mai citite articole

1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok