Grupul hotelier Louvre se extinde. România e în plan

Grupul hotelier francez Louvre continuă strategia ofensivă de dezvoltare la nivel european. În prima jumătate a acestui an grupul a deschis 39 de hoteluri noi în Franţa şi în străinătate (5200 de camere), iar obiectivul pe întreg anul 2012 este de a deschide 76 de hoteluri noi (7416 camere), din care 51 de hoteluri în afara Franţei. Potrivit conducerii companiei, numărul hotelurilor operate de grupul Louvre în afara Franţei a crescut de la 7% din totalul hotelurilor deţinute, în 2007, la 25%, în prezent. 

Grupul hotelier Louvre aduce în România brandul Campanile
Reprezentanţii grupului hotelier francez Louvre, prezenţi la conferinţa “Hotel Tourism&Leisure Investment Conference” 2012, care s-a desfăşurat în Bucureşti, ne-au declarat că intenţionează să lanseze în curând în ţara noastră brandul Campanile, în oraşele cu peste 300.000 locuitori.

campanile5

În prezent există 388 de hoteluri marca Campanile în 9 ţări din Europa. Grupul Louvre este prezent în România cu 6 hoteluri (500 de camere), prin brandurile sale Golden Tulip şi Tulip Inn.
Grupul hotelier Louvre deţine în prezent peste 1050 de hoteluri, în 42 de ţări. Grupul are în portofoliu 6 branduri: Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip şi Royal Tulip Luxury Hotels.
Pieţe ţintă pentru grupul Louvre
Ţările emergente reprezintă o prioritate pentru grupul Louvre, iar brandul Golden Tulip a înregistrat cea mai spectaculoasă creştere în aceste ţări. În ultimele 6 luni grupul Louvre şi-a făcut intrarea în 5 noi ţări: Rusia, Algeria, Lituania, Austria şi Georgia. Proiectele din aceste ţări se vor deschide în perioada 2012-2013 şi vor opera în principal sub brandul Golden Tulip. Acestea vor creşte numărul ţărilor în care operează grupul Louvre la 45.

tulip

Grupul plănuieşte şi extinderea brandului Premier Classe în Germania, unde intenţionează să deschidă 35 de hoteluri, în următorii 5 ani, în principalele oraşe. Şi India rămâne o piaţă prioritară pentru grupul Louvre, unde operează deja 12 hoteluri sub brandul Golden Tulip şi plănuieşte să deschidă între 5 şi 10 hoteluri pe an, în următorii 5 ani.
Grupul Louvre intenţionează să îşi consolideze prezenţa şi în Franţa, în special cu brandul Golden Tulip şi brandul Campanile, care trece printr-o etapă de repoziţionare.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok