Sofitel vrea să ajungă la 150 de hoteluri până în 2015

Lanţul hotelier francez de lux Sofitel, parte a grupului Accor, vizează 150 de hoteluri în principalele capitale şi destinaţii turistice de la nivel mondial, până în anul 2015, au anunţat reprezentanţii lanţului, care au declarat că strategia de repoziţionare a brandului Sofitel iniţiată în 2007 a fost finalizată cu succes. Sofitel are 2 priorităţi în prezent: aceea de a creşte valoarea brandului şi de a se extinde în principalele capitale şi destinaţii turistice ale lumii, ţintind 150 de hoteluri la nivelul anului 2015.

sofitelhotel

În prezent, Sofitel are 15 hoteluri în construcţie, în timp ce alte 20 de proiecte hoteliere sunt în curs de semnare. Proiectele pentru perioada 2013 - 2015 includ inaugurarea a 10 hoteluri în China, 3 hoteluri în Asia de Sud - Est şi India, dar şi hoteluri în Dubai (unde se vor deschide 2 hoteluri Sofitel în anul 2013), Brazilia, Germania sau Ucraina. 

De la repoziţionarea brandului în 2007 aproape toate hotelurile Sofitel au fost modernizate şi au fost lansate 2 noi branduri: Sofitel Legend (în 2009) şi Sofitel So (în 2010). Comparativ cu anul 2010, activitatea brandului a progresat mai rapid decât cea a competitorilor direcţi, înregistrând o creştere semnificativă de 8% în 2011, a veniturilor globale pe cameră disponibilă. Brandul Sofitel a devenit în această perioadă un jucător cheie pe piaţa hotelieră de lux din China, deschizând 18 hoteluri aici.

sofitelluxury“Avem astăzi o reţea de hoteluri puternică în China. În 2013 vom mai deschide un Sofitel în Shanghai. De asemenea, în prezent avem 9 proiecte în dezvoltare aici, care se vor finaliza până în anul 2015, şi dorim să ne consolidăm prezenţa pe această piaţă”, a declarat Michel Molliet, Vice President, Sofitel Luxury Hotels Greater China.

În pipeline există 3 hoteluri şi în Asia, dintre care 2 se vor deschide sub brandul Sofitel So. Viitorul hotel Sofitel So din Singapore va deveni o adresă importantă în virbantul oraş, a subliniat Markland Blaiklock, Senior Vice President Sofitel Luxury Hotels Asia Pacific.

În 2012, Sofitel a lansat o nouă campanie de publicitate, centrată pe unicitatea locaţiilor Sofitel şi a îmbunătăţit site-ul propriu, pentru a stimula rezervările directe. Strategia de evenimente va continua să fie implementată în hoteluri în jurul a trei piloni importanţi pentru brandul Sofitel: Design, Cultură şi Gastronomie, aspecte pentru care brandul este renumit la nivel internaţional. La capitolul design Sofitel a colaborat cu arhitecţi francezi renumiţi şi designeri pentru a crea sau moderniza hotelurile proprii. Printre aceştia se numără Jean Nouvel, Didier Gomez şi Christian Lacroix.

Sofitel este singurul brand hotelier de lux franţuzesc cu o prezenţă pe 5 continente, având în portofoliu 120 de hoteluri în aproape 40 de ţări (peste 30.000 camere). Iar brandul intenţionează să se extindă la nivel mondial în următorii ani. Primul hotel Sofitel s-a deschis în anul 1964, în Strasbourg. Lanţul a fost prezent şi în România, prin hotelul Sofitel din Bucureşti, redenumit în Pullman Bucharest World Trade Center în anul 2009.