Marriott îşi dublează numărul de camere în Europa până în 2015

marriotthotelsGrupul hotelier Marriott International este pe cale să îşi dubleze portofoliul în Europa de la 40.000 de camere la 80.000 de camere, până în anul 2015, au anunţat reprezentanţii companiei în cadrul evenimentului Hotel Investment Conference, care a avut loc în perioada 15 - 17 octombrie a.c., în Moscova.

Reprezentanţii companiei hoteliere au subliniat că o mare parte din creştere este concentrată în Rusia şi în ţările din Comunitatea Statelor Independente (CIS), unde Marriott a anunţat că îşi va mări portofoliul cu peste 50% şi va ajunge astfel la peste 30 de hoteluri deschise, până în anul 2015.

“În ultimii 15 ani ne-am construit o prezenţă puternică în Rusia şi în ţările CIS şi suntem încântaţi de oportunităţile de creştere continue pe care această regiune le oferă brandurilor noastre aflate în continuă dezvoltare”, a declarat Amy McPherson, preşedinte şi Managing Director pentru Marriott International în Europa.

Acesta a adăugat că “Rusia reprezintă o oportunitate extraordinară pentru dezvoltarea industriei de travel. Una dintre cele mai dinamice pieţe de travel outbound din lume, Rusia este a patra piaţă – sursă ca mărime pentru grupul Marriott în Europa, lucru datorat dezvoltării clasei de mijloc şi creşterii veniturilor. Ne aşteptăm să vedem  o cerere puternică pentru călătorii în Rusia, atât din partea turiştilor de business cât şi pentru turiştii de leisure”.

Marriott International operează în prezent 19 hoteluri în Rusia şi CIS sub 6 branduri şi s-a angajat să deschidă încă 11 hoteluri în următorii 3 ani, incluzând: un Renaissance Hotel în Ucraina, 5 hoteluri Marriott în Rusia, un hotel JW Marriott şi un Courtyard by Marriott tot în Rusia, dar şi un hotel marca Marriott în Azerbaijan, un Marriott în Armenia şi un Ritz - Carlton în Kazakhstan.

marriotthotel

“Vedem oportunităţi de dezvoltare pentru brandurile noastre de lux şi lifestyle în oraşele - capitală, unde vom dezvolta hoteluri sub brandurile Ritz-Carlton, Edition şi Autograph Collection, precum şi un potenţial uriaş pentru brandul Courtyard by Marriott în oraşele din Rusia”, a declarat şi Carlton Ervin, chief development officer Marriott în Europa.

În ceea ce priveşte extinderea companiei în România, Marriott International şi compania Gică Popescu Hotels au semnat în luna aprilie a acestui an un parteneriat în vederea deschiderii primului hotel Courtyard Marriott din România, la Bucureşti. În urma parteneriatului, Gică Popescu Hotels a primit acordul oficial de construcţie, dezvoltare şi operare a primului Courtyard Marriott din România. Construcţia hotelului a început în luna iulie a acestui an şi va fi finalizată în 18 luni.

Compania Gică Popescu Hotels va investi 20 de milioane de euro în viitorul hotel, acesta fiind primul hotel al companiei dezvoltat în parteneriat cu un grup hotelier internaţional. Hotelul se va numi Courtyard Marriott Bucharest Hotel, va fi clasificat la 4 stele, şi va fi localizat în centrul oraşului, în apropiere de principalele zone de afaceri ale oraşului. Hotelul va avea o capacitate de 146 camere, 4 săli de conferinţe, restaurant, bar, SPA, precum şi zone comerciale. Designul hotelului va fi în conformitate cu concept design-ul inovator al brandului Courtyard.

Sursa: news.marriott.com


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok