TripAdvisor îndeamnă managerii de hotel să răspundă personal la recenzii

TripadvisorManagerii de hotel care răspund personal la recenziile postate pe TripAdvisor atrag un interes mai mare asupra proprietăţilor lor din partea celor care navighează pe site, comparativ cu hotelurile a căror manageri ignoră comentariile, potrivit unui nou studiu realizat de cel mai mare site de călătorii din lume.

Rezultatele studiului “TripAdvisors’s Engagement Survey” - făcute publice săptămâna aceasta în cadrul World Travel Market -, relevă că hotelurile din Europa care sunt listate pe TripAdvisor şi au peste 5 răspunsuri la recenzii postate de managerii respectivelor unităţi, se bucură de un angajament cu 17% mai mare din partea turiştilor, decât hotelurile care au mai puţin de 5 răspunsuri la recenzii sau chiar nici unul.

Faptul că un hotel răspunde la o recenzie, fie că aceasta este pozitivă sau negativă, le demonstrează turiştilor că reprezentanţilor hotelului respectiv le pasă de experienţele oaspeţilor, iar acest lucru, aşa cum arată studiul nostru, are un impact real asupra angajamentului turiştilor”, a declarat Julio Bruno, de la TripAdvisor. 

Totuşi, acesta atenţionează proprietarii de hoteluri şi restaurante să fie foarte atenţi la modul în care îşi formulează răspunsurile, în special atunci când trebuie să răspundă unor comentarii negative pentru unitatea lor.

“Trebuie să răspunzi într-un mod profesionist. Poate fi dificil dacă eşti o proprietate mică, pentru că atunci e mai greu să fii obiectiv şi să nu iei lucrurile personal, însă 64% din utilizatorii TripAdvisors au fost de acord că răspunsurile agresive din partea managerilor îi determină să nu mai facă o rezervare la acea unitate, aşa că este deosebit de important modul în care vă formulaţi răspunsurile la critici”, a adăugat Julio Bruno.

agresivitate

Studiul a mai relevat că managerii de hotel care postează imagini şi video-uri pe TripAdvisor atrag mai mult interes din partea celor care navighează pe site.  În medie, hotelurile cu peste 30 de fotografii au cu 42% mai multe vizualizări decât hotelurile care au 10 sau mai puţine poze, iar la hotelurile care au cel puţin un video, angajamentul utilizatorilor creşte cu 21%  comparativ cu cele care nu au niciun video.

“Încurajăm hotelurile din Europa şi din întreaga lume să posteze răspunsuri direct din partea managerilor şi să îşi actualizeze fotografiile şi video-urile. De asemenea, încurajăm hotelierii să solicite feedback clienţilor şi nu să se teamă de el. Aceste acţiuni mici, dar extrem de importante, le pot oferi proprietarilor de hoteluri un avantaj competiţional pe piaţă”, a mai declarat Julio Bruno.

Sursa: bighospitality.co.uk


1 Nordic Food albastru

banner aprilie

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok