Expedia cumpără peste 60% din acţiunile Trivago

Expedia, una dintre cele mai mari companii de turism online din lume a anunţat oficial pe 21 decembrie că va achiziţiona 61,6% din acţiunile Trivago, un motor de căutare german care se focusează pe hoteluri, pentru suma de 477 milioane de euro. Tranzacţia se estimează că va fi finalizată în prima jumătate a anului 2013 şi va permite companiei Expedia, Inc să îşi consolideze prezenţa în Europa.

Expedia

“Echipa Trivago a construit unul dintre cele mai mari, mai dinamice şi mai cunoscute site-uri de călătorii din Europa, care gestionează anual peste 100 de milioane de căutări de hoteluri. Suntem încântaţi să adăugăm portofoliului Expedia un asemenea brand”, a declarat Preşedintele şi CEO-ul Expedia, Dara Khosrowshahi.

Fondată cu şapte ani în urmă, Trivago a devenit rapid un site lider în căutarea de hoteluri, oferind rezultate extinse de căutare, cu peste 600.000 de unităţi de cazare pe 140 de site-uri de rezervare în peste 30 de ţări şi 23 de limbi. 

Reprezentanţii Expedia au subliniat că Trivago – care permite consumatorilor de turism să caute informaţii referitoare la preţuri hoteliere şi la disponibilitatea camerelor de hotel – şi-a dublat veniturile în fiecare an începând cu 2008, iar în 2012 compania se estimează că va depăşi 100 de milioane de euro în ceea ce priveşte veniturile nete.

trivago

 

“Suntem foarte încântaţi să ne alăturăm portofoliului Expedia, Inc şi dornici să învăţăm din experienţa lor. Expedia a construit de-a lungul anilor unele dintre cele mai încredere branduri de călătorii din lume”, a declarat la rândul său, co-fondatorul trivago şi Managing Director, Rolf Schromgens, care a adăugat că “Vom rămâne fideli misiunii companiei de a ajuta consumatorii de turism să găsească hotelul ideal, la cel mai avantajos tarif.”.