Hotelierii vor face noi angajări în 2013 şi vor spori bugetele de marketing

Potrivit unui sondaj realizat la nivel global în rândul a 600 de hotelieri, de către compania americană TravelClick, hotelierii intenţionează să sporească angajările în 2013 şi să îşi crească bugetele de marketing.

Din cei 600 de hotelieri chestionaţi, o treime (31%) vor creşte angajările în unităţile lor, majoritatea locurilor de muncă adăugate de hotelieri fiind: personal pentru Front Desk (59%), Manageri de Vânzări (37%), specialişti în marketing (16,4%) şi Revenue Managers (15,5%).

jobinterview-1024x682

“Aceste date care arată o creştere a angajărilor în industria hotelieră conturează o imagine dinamică a industriei pentru 2013” a declarat Jason Ewell, Executive Vice President, Business Intelligence, Media and Web Solutions.

Pe lângă faptul că intenţionează să facă noi angajări, mai mult de jumătate dintre hotelierii chestionaţi (58,8%) au afirmat că îşi vor creşte bugetele de marketing, majoritatea dintre aceştia, 84%, indicând că îşi vor creşte bugetele cu până la 10%, iar 13% indicând că îşi vor majora bugetele cu 11 - 20%.

Faptul că hotelurile îşi majorează bugetele de marketing ne arată că sporirea eforturilor de marketing va reprezenta o strategie puternică de dezvoltare a afacerilor din industria hotelieră în 2013, crede Jason Ewell.

Sursa: www.travelclick.com