Motivele pentru care oaspeţii aleg un hotel în detrimentul altuia

innoptarehotelLocaţia, preţul şi experienţa anterioară sunt principalii factori care determină oaspeţii să aleagă un anumit hotel, potrivit studiului “How Guests Select Hotels Around the World”, realizat de Market Metrix la nivel global. Studiul analizează motivele pentru care turiştii din întreaga lume aleg un anumit hotel şi a fost realizat în rândul a 40.000 de turişti din America, Europa şi Asia.

Locaţia încă domneşte în clasament, fiind factorul principal care determină alegerea unui hotel. Potrivit studiului, locaţia contează în general mai mult în rândul oaspeţilor de leisure. De asemenea, locaţia tinde să fie mai importantă pentru turiştii mai în vârstă (peste 50 de ani) cu un venit ridicat, care preferă să stea la un hotel de tip upper midscale sau upscale.

Preţul şi experienţa anterioră sunt următorii cei mai importanţi factori în alegerea unui hotel. Interesant este faptul că importanţa factorului "Experienţa anterioară" a crescut în ultimii ani în clasament, în timp ce accentul pus pe locaţie şi preţ a rămas neschimbat. Potrivit studiului, oaspeţii au devenit mai exigenţi în ultimii ani datorită ofertei diverse de hoteluri existente pe piaţă.

La nivel global, experienţa anterioară joacă un rol mult mai important în alegerea unui hotel decât recomandarea venită de la un prieten, reputaţia brandului, rolul promoţiilor, puterea programelor de loializare şi decât impactul review-urilor online în procesul de alegere a unui hotel.

studiuhoteluri

Hotelurile care mizează pe atitudinea ecologică nu au foarte mult de câştigat din punctul de vedere al noilor clienţi. Potrivit studiului, faptul că un hotel este atent cu mediul se află pe ultimul loc în clasamentul factorilor care determină turiştii să aleagă un hotel.

Sursa: www.marketmetrix.com


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok