Serviciile, cel mai abordat subiect în review-urile oaspeților hotelieri

serviciihoteluriServiciile oferite de hoteluri predomină în review-urile turiștilor, urmate îndeaproape de facilități și dotări, în timp ce comentariile referitoare la camerele de hotel se află abia pe locul al treilea, arată un nou studiu realizat de newBrandAnalytics. 

“După ani de concurență în materie de cine oferă cel mai confortabil pat, hotelierii au început să își îndrepte atenția spre alte aspecte ale experienței oaspeților. Am monitorizat timp ce 6 luni review-urile online referitoare la hotelurile full-service ale Americii. Ce am observat? Odată ce problema paturilor a fost soluționată, oaspeții și-au mutat atenția spre alte aspecte. Serviciile predomină astăzi în review-urile scrise de oaspeții hotelurilor, în timp ce facilitățile și dotările oferite se află abia pe locul 2”, spun specialiștii de la new Brand Analitics”. Ce e și mai interesant spun aceștia este că în cazul hotelurilor de 5 stele, oaspeții sunt chiar mai înclinați să comenteze despre servicii decât despre orice alte aspecte. 

Iată care sunt cele mai abordate aspecte de către oaspeții hotelierii în review-urile online, potrivit studiului newBrandAnalytics:

grafichoteluri

“Chiar și cea mai groasă plapumă nu îl va face pe oaspete să treacă cu vederea un recepționer nepoliticos sau un serviciu de housekeeping neglijent. Pe de altă parte, oaspeții pot fi uneori dispuși să treacă cu vederea peste mobila demodată dacă personalul hotelului face tot posibilul pentru a-l face să se simtă ca acasă. Amintindu-ți numele unui oaspete, oferindu-i un cocktail din partea casei, lăsându-i un mesaj de bun venit scris de mână în cameră sau oferindu-i lapte rece atunci când călătorește cu familia sunt lucruri mărunte care contribuie la un serviciu de calitate, apreciat de oaspeți", spun cei de la newBrandAnalytics.

Și odată ce ai oferit oaspeților servicii de calitate, cu siguranță aceștia te vor recompensa cu un review online la fel de pozitiv, mai spun cei de la newBrandAnalytics.


Acest site foloseste cookie-uri. Navigand în continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Detalii Ok