Hotelurile Ibis din România, mai pline cu 12% în primul semestru din 2013

Reţeaua hotelieră Ibis România, parte a grupului internaţional Accor, a înregistrat în prima jumătate a anului 2013 un grad de ocupare de 55%. În primele 6 luni ale acestui an, cele 4 hoteluri Ibis au vândut peste 76.000 de camere, o creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului 2012, au anunțat reprezentanții companiei

Ibis operează în România 4 hoteluri de 3 stele: două în București și câte unul în Constanța și Sibiu. În total, cele 4 hoteluri au 760 de camere, astfel: 250 de camere la Ibis Bucureşti Gara de Nord, 161 de camere la Ibis Bucureşti Palatul Parlamentului, 154 de camere la Ibis Constanţa şi 195 camere la Ibis Sibiu. În total, rețeaua Ibis are 234 de angajați în România.

“În condițiile unei piețe hoteliere extrem de concurențiale și cu tarife medii în scădere la toate categoriile, cele 4 hoteluri Ibis au reușit o creștere ușoară a cifrei de afaceri, mai mare cu 2%, față de aceeași perioadă din 2012”, se arată într-un comunicat de presă.

Prima jumătate a anului 2013 a marcat pentru Ibis România o redinamizare a segmentului de conferințe, evenimente și seminarii. În total, 1580 de conferințe și seminarii au avut loc în centrele de conferințe Ibis în primul semestru 2013, o creștere de 19% față de aceeași perioadă a anului trecut.

ibisromania2

“În ultimii ani, am îmbunătățit constant calitatea serviciilor în centrele de conferință Ibis, iar atitudinea noastră comercială, mai flexibilă în ce priveşte preţurile, a reprezentat un argument în plus pentru care companiile și agențiile au ales Ibis pentru organizarea evenimentelor, conferințelor și seminariilor de diverse tipuri”, a declarat Ioan David, director general Ibis România. Cele 4 hoteluri Ibis au 23 de săli de conferinţe si seminarii, cu un total de până la 1650 de locuri.

Ibis este singura rețea hotelieră internațională de 3 stele prezentă în România. “Ibis înseamnă atât camere confortabile, în locații centrale, cât și personal competent și amabil și servicii extinse, cum sunt micul dejun disponibil timp de 8 ore (de la 4 am până la 12 am), baruri non-stop în absolut toate hotelurile noastre, pentru a nu mai vorbi de internet wireless disponibil în toate camerele, standard pe care clienții noștri se pot baza. Obiectivul Ibis este să le asigurăm clienților confort la prețul cel mai bun”, a mai declarat Ioan David, Director General Ibis România.

DESPRE IBIS

În urma strategiei de dinamizare a brandurilor economy ale grupului Accor, primul operator hotelier din lume, cu peste 4400 de hoteluri în 92 de ţări, ibis evoluează. Printre principalele noutăţi: un plan de modernizare a paturilor și o nouă configuraţie pentru spaţiile comune, ca ilustrare a nivelului ridicat al serviciilor, a confortului și grijii faţă de clienţi care caracterizeaza brand-ul. Ibis este primul lanţ hotelier care a obţinut certificarea ISO 9001 pentru profesionalism și calitate, 84% din reţea fiind certificată. Mai mult de o treime din reţeaua ibis este de asemenea certificată ISO 14001, lucru ce demonstrează concret implicarea mărcii în protejarea mediului. Înfiinţat în 1974, ibis este Lider European și al 4-lea lanţ de hoteluri economy din lume, cu peste 113.000 de camere și 933 de hoteluri în 53 de ţări.